• Politik Terkini

    Wednesday, September 17, 2014

    BAN Sadis - Sanggup Mereka Buang Bayi Comel Sebegini.

    Tak terkata aku rasa.. Tengok pada bayi yang comel kiut miut ni.. Tiada dosa.. Yang berdosa di jantan jahanam dan perempuan jahanam yang gila memuaskan nafsu seks.. Apa mereka tak fikir macam mana situasi dan keadaan mereka dilahirkan dulu... Cuba letakkan diri korang "yang gila seks" dilahirkan sebegini rupa.. Nafsu seks paling lama pun sejam jer ko mampu lempias.. Lepas puas pancut bagai... Kira dah selesai syurga dunia menunggu neraka jahanam.. Ke macam mana..

    Ingat, kepuasan seks bukan aim utama ko cari dalam hidup
    Penemuan seorang bayi perempuan yang ditinggalkan di kebun kelapa sawit, di Kampung Masri, Batu 21, Sungai Batang, dekat sini, pagi kelmarin.
    Bayi perempuan itu ditinggal tanpa sebarang kain dan lebih menyedihkan, bayi perempuan dalam keadaan berlumuran darah selain tali pusat masih melekat bersama uri ditinggalkan di atas plastik.
    Pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Teluk Intan, Selva Ratnam berkata, pihaknya menerima maklumat mengenai bayi perempuan itu petang kelmarin.
    Katanya, kini bayi itu masih dalam rawatan di Hospital Teluk Intan (HTI) untuk tujuan pemantauan.
    Menurutnya, sekiranya kesihatan bayi perempuan itu dalam keadaan baik, pihaknya akan mengambil kanak-kanak itu untuk tindakan lanjut.
    “Setakat ini, bayi itu masih dalam pemantauan pihak HTI dan kami akan ambil bayi itu.
    “Kami akan tempatkan bayi itu di Rumah Kanak-kanak Sultan Abdul Aziz, Kuala Kangsar,” katanya.


    4 comments:

    1. kesian kat baby ni.. besar nanti dia akan tercari2 siapa ibubapa mereka.. sama2 kita doakan bayi ni membesar sbgai orang beriman.

      ReplyDelete
    2. Semakin lama semakin menjadi2 perbuatan dosa besar ini...

      ReplyDelete
    3. Bukan salah ibu mengandung, tapi salah bapak tak pakai sarung, pancut dalam-dalam!

      ReplyDelete