• Politik Terkini

    Monday, November 10, 2014

    BAN Sadis - Ibu Tidak Berhati Perut !

    Empat orang kanak-kanak, berusia antara 2 hingga 7 tahun telah dijumpai berlegar tanpa arah tujuan di Sibu Jaya semalam oleh pihak polis.

    Menurut laporan polis , mereka dijumpai bersama dengan wang tunai RM70, dua pasang payung serta be dan mengikut laporan tersebut juga, kanak-kanak tersebut dipercayai berketurunan Iban.

    Polis dikatakan sudah cuba mengesan lokasi ibu bapa mereka tetapi tidak berjaya dan telah menyerahkan kes tersebut kepada jabatan kebajikan untuk diselesaikan.

    Berikut adalah senarai nama empat orang kanak-kanak tersebut, yang juga adik beradik:

    • Menai (7 tahun)
    • Iyen (7 tahun)
    • Echa (4 tahun)
    • Olivia (2 tahun)

    Menurut laporan polis itu juga, ada tertulis bahawa kanak-kanak tersebut telah dihalau dari rumah ibu mereka


    12 comments:

    1. kesiannya. dahla comel

      ReplyDelete
    2. sanggup ibu buat mcm tu. tak paham aku

      ReplyDelete
    3. SI IBU NI TAK PK KE. CUBA DIA DITINGGALKAN MCM NI MASA KECIK. APA PERASAAN.

      ReplyDelete
    4. jgn menuduh ibubapa mereka, dgn keadaan hidup penuh terhimpit, mungkin ini yg 'difikirkan' terbaik utk anak-anaknya (mungkin mengharap ada yg perihatin). Permudahkan segalanya buat mereke Ya Allah.

      ReplyDelete
      Replies
      1. ape yg terbaik? apa ko ingat budak tu boleh hidup dgn duit 70- hinggit. mereka bleh kerja ape?

        Delete
    5. Kalau bagi kt kawan2 rasanya ada yg nak..tapi sbb malu agaknya...ni belum gst lagi dah ada kes..lps gst x tau lah...

      ReplyDelete
      Replies
      1. lagi parah la jawabnya. takpe rakyat malaysia mane kisah. janji isi poket dia masuk.

        Delete
    6. Hi, lets make USD$25 in a s ingle click ---------> http://peruserpaid.com/?ref=36355?

      ReplyDelete
    7. ya Allah..kesian sungguh kanak2 tak berdosa ni..

      ReplyDelete
    8. Final amendments to US Commerce Department data released on cheap jordans the 23rd, the third quarter of this uggs outlet year, wholesale jordan shoes US real GDP grew at an annual rate of 5%, higher christian louboutin than the previous estimate of 3.9 percent. This Cheap Louis Vuitton Handbags is the fastest since the christian louboutin shoes third quarter of 2003 the growth rate of Christian Louboutin Daffodile the US economy over the same period of history, much higher than cheap nike jordan shoes generally expected by scientists previously.Analysis Bags Louis Vuitton of Three-quarter US economic growth christian louboutin remise 50% reasons, first by pulling a strong personal and business consumer spending. uggs on sale The Discount Louis Vuitton third quarter of this Air Jordan 11 Gamma Blue year, discount christian louboutin US consumer spending grew at an annual ugg australia rate of 3.2%, the most since the ugg pas cher fourth discount nike jordans quarter of 2013 the fastest. Second, third-quarter US corporate fixed investment grew by 8.9%.The second quarter of ugg boots 2014 the US Discount LV Handbags economy grew at an annual rate of 4.6%. Affected by cold weather in the first quarter of the US economy declined at an annual rate of 2.1%. Economists expect the pace of the US ugg economy in the fourth quarter Christian Louboutin Bois Dore of Cheap LV Handbags this cheap christian louboutin year has slowed, expected annual rate of growth of ugg soldes around 2.5%.

      ReplyDelete
    9. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete