• Politik Terkini

    Sunday, December 21, 2014

    BAN Bodoh - Sial Mana Parking Kereta Macam Ni ?

    Bab parking macam sial.. Parking ibarat mak bapak ko bayar lebih cukai jalan. Parking ibarat jalan tu mak nenek ko yang punya.. Banyak lagilah.. Aku sendiri pun banyak kali kena.. Bukan sekali dua.. Tapi berkali-kali. Kadang bangang ni dari orang yang sama. Tak reti bahasa.. Dah tau jalan tu satu lorong, parking jugak. Dah tau masuk parking tu, bontot kereta terjulur keluar. Nak betulkan tu tak bleh.. Baik ko naik bas. Bas tak kena gst, naik kereta tahun depan minyak kena gst. Nantikan bertambah-tambah kegilaan parking merata..

    Aku bebel ni bukan pasal aku pn.. Tapi sebab banyak kes manusia sejenak otak ni. Parking ikut suka mak nenek. Tu tak termasuk lagi yang parking tempat ibu mengandung, parking oku.


    6 comments:

    1. parking mcm sial. mana dapat lesen?

      ReplyDelete
    2. tak tunjuk pun macam mana dia paking

      ReplyDelete
    3. Aku sokong. Aku ingat orang alim bagi tahu aku " bila kita mudahkan urusan orang lain, Allah mudahkan urusan kita." Berhenti ada tuan dalam kereta boleh kira nlagi, ni buat perangai menyusahkan orang akupun cukup meluat.

      ReplyDelete
    4. Final amendments to US Commerce Department data released on cheap jordans the 23rd, the third quarter of this uggs outlet year, wholesale jordan shoes US real GDP grew at an annual rate of 5%, higher christian louboutin than the previous estimate of 3.9 percent. This Cheap Louis Vuitton Handbags is the fastest since the christian louboutin shoes third quarter of 2003 the growth rate of Christian Louboutin Daffodile the US economy over the same period of history, much higher than cheap nike jordan shoes generally expected by scientists previously.Analysis Bags Louis Vuitton of Three-quarter US economic growth christian louboutin remise 50% reasons, first by pulling a strong personal and business consumer spending. uggs on sale The Discount Louis Vuitton third quarter of this Air Jordan 11 Gamma Blue year, discount christian louboutin US consumer spending grew at an annual ugg australia rate of 3.2%, the most since the ugg pas cher fourth discount nike jordans quarter of 2013 the fastest. Second, third-quarter US corporate fixed investment grew by 8.9%.The second quarter of ugg boots 2014 the US Discount LV Handbags economy grew at an annual rate of 4.6%. Affected by cold weather in the first quarter of the US economy declined at an annual rate of 2.1%. Economists expect the pace of the US ugg economy in the fourth quarter Christian Louboutin Bois Dore of Cheap LV Handbags this cheap christian louboutin year has slowed, expected annual rate of growth of ugg soldes around 2.5%.

      ReplyDelete