• Politik Terkini

    Wednesday, December 24, 2014

    BAN Sadis - Pengusaha BAS Yang Bongkak, Sombong Dan Tak Berhati Perut !

    Bongkak sombong.. Tak prihatin dengan masalah penumpang. Tahu nak untung je. Dah beli tiket tu, duit tu masuk poket.. Bus tak gerak.. Apa ko nak makan duit senang-senang. Apehal sampai tak bleh tukar.. Ko kena tanggung tahi apa sebab bus tak gerak.. Duit ko bantai.. #BODOH



    5 comments:

    1. apa tindakan bleh diambil. syarikat bus maner tu.. meh kita boikot ramai2

      ReplyDelete
    2. Malaysia maaaa... semua boleh!

      ReplyDelete
    3. aku rasa la...yg notis merah kat atas tu utk hari2 bese je. Yg kat bawah tu baru psl bencana banjir dan tanah runtuh. Bole nego lgi kot sbb bencana. Nampak mcm tu tapi rasanya x kot. Bangsat benor toke bas tu klau buat perangai mcm tu.

      ReplyDelete
    4. Inilah bahana nya jika pehak berwajib dah diberi bawah meja apa pun tak boleh bertindak bukan semua ini spad atau jpj yang berkuasa tapi dimana mereka apakah hanya pada bas sekolah dan van sekolah saja kah yang boleh diperkuatkuasakan.

      ReplyDelete