• Politik Terkini

    Monday, March 2, 2015

    BAN Politik - Menteri Saman VS Artis Saman Menyaman

    Apa standard seorang menteri. Apa standard rakyat biasa. Apa standard artis. Setahu aku yang main saman sana, saman sini.. Artis jer yang berlambak gila talak dengan mahkamah saman.. Nak saman pulak siap ugut2 dalam tv bagai.. Dah terlebih budak sekolah la pulak.. Try buat siaran jumpa direct, diskus direct and bagi kenyataan direct.. Ada berannn.. Ni tak duk main ugut dalam tv.. Aku saman ko, ko saman aku..

    Ni hal pak jib nak saman harakah.. Akhbar mane yang biasa kena saman... Korang mesti tau kan.. Lepas ni semua menteri pakat saman akhbar, saman wartawan.. Tak payah buat liputan or mempersoalkan perkara2 dalam malaysia. Sebab rakyat malaysia cuma kena hangguk jer.. Tak boleh persoal.. Ameno kan dah lama memerintah.. Semua ketamaduman manusia melangkaui melepasi zaman hitler...

    Moral of the story.. PasMa apa cerita sekarang.. Aku tengok makin menggila kuasa... Next PRU undi parti cap kunci la senang.. Tak pun pirkasa pui pui....


    (malaysiakini)

    5 comments: