• Politik Terkini

    Monday, July 13, 2015

    #SayaZahra #SayaMaisarah #SayaBangladesh #SayaForeigner #SayaCerdik #SayaBodoh

    Boleh dikatakan agak kecoh berita dua orang ni. #sayaZahra #sayaMaisarah. Isu ni dah lama, sekarang duk kecoh kepoh pasal lowyat kena gegar. Katanya tempat tailong cina yang buatkan telor kpdnkk termasuk terjerumus kedalam untuk buat serbuan. Akhirnya mamat berani kentang buat serbu..

    Back to story mory. Budak bijak #sayazahra dan budak buta ekonomi financial #sayamaisarah. Yang mana tak pernah tengok video ni, sila tengok kat bawah ni. Bagi aku zahra bukan merungut isu kehidupan, tapi isu penstrukturan pembangunan negara yang akhirnya menekan generasi Y. Setiap kali pru, apa yang dijanjikan. Untuk rakyat atau untuk pendatang asing. Pelbagai university, kolej, tempat pengajian sijil dibangunkan. Tetapi percaturan hala tuju mereka tidak diendah. Malah mereka digula-gulakan politik untuk menjaga mereka yang buncit gedempat supaya terus berkuasa. Yang akhirnya menjadi bebanan hutang negara.

    Ulasan #sayaMaisarah, korang boleh baca sini > Maisarah. Bila aku baca dan fahami, jelas ulasan maisarah hanya tin kosong. Ulasan lebih kurang kenyataan harian ahmad maslan. Then ada pulak satu lagi artis nak tunjuk bijak. Keluarkan statement malu untuk naik LRT bagai. Dengar betul2 dulu la maya karin. Jangan cepat jadi ahmad maslan. Faham betul2 statement zahra.



    (astroawani)

    3 comments:

    1. Semua ini kerana DIA
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. dia cuba rasuah azmin dgn jawatan mb?
      4. ahli pas buat solat hajat nak kekalkan kahild sbg mb walhal org tua tu sengaja tinggal solat? org yg istiqimah dlm solat mohon pd Allah swt supaya kekalkan org munafiq jd pemimpin dia?
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran haram dan tak Islam?
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen?
      13. dia mencanangkan hudud Allaha swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg dia ponteng?

      dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA

      ReplyDelete
      Replies
      1. habis tu, kenapa progresif tak letak jawatan dalam PAS then baru tubuh parti baru?

        Delete
      2. This comment has been removed by a blog administrator.

        Delete