• Politik Terkini

    Thursday, December 10, 2015

    Derma 2.6 - Yang Mana Satu Bodoh Ni ?

    Seronok betul aku tengok PAU2015 ni. Bukan main kencang lagi sembang, sampaikan terlupa timbalan presiden diam kaku macam tunggul. Kalaulah dalam dewan rakyat duk pung pang macam tu, ada jugak pekdah. Ni dalam PAU. Nama lagi PAU. Sembang saja tarak guna.

    Dalam duk PAU, rakyat masih tertanya penderma budiman yang sekarang dianggap gila. Lepas tu ada la pulak tukang bekap. Bukan orang biasa, tapi pemimpin. Dah berbelit dari drama keling. Dah tau siapa penderma, buat apa ko nak sorok lagi.

    PAU PAU PAU... Dari dulu sampai sekarang. PAU PAU PAU..


    2 comments:

    1. Yakini PAU. Malaysia berjaya dgn cukai!

      ReplyDelete
    2. buat la ape benda sekalipun. Rakyat malaysia tetap sokong BN. dah buta nak pilih pemimpin. Tgk jela G25. tua bangka tapi msh bangkai. Kerajaan takde amik tindakan.

      ReplyDelete