• Politik Terkini

    Sunday, April 17, 2016

    1200 Kamera AES Akan Dipasang, Apa Kata Netizen ?

    AES ni JILAKE ape. Saper pernah terkena ni mesti panas satu badan. Kena pulak bawak takdela laju mana pun. Lebih sikit dari 100. Check tengok 101. Kena saman sebab laluan limit 90 jer. Komfem hangin.. Kalau tau mesti hentak sampai 120 140. Excident cepat sikit bleh baca yassin ramai-ramai.

    Majority komfem tak setuju sebab apa, sebab denda AES ni melampau. Kerajaan cepat skit kaut untung besar. Ape salah kalau buat denda 50 hinggit jer. Kadang tu bukan sengaja nak bawak laju, bukan selalu bawak laju. Tetiba hari tu ada emegency.. Tertekan la laju skit.. 110 jer pun.. Bawak merc kot bang polisi.. Takkan nak tekan 60 macam budak baru amik lesen..

    Nak dekat PRU14 ni nanti kluar lagi isu ni. Mungkin 1200 nanti dikurangkan jadi 120 jer dinegeri yang cintakan Najib Pejuang Islam.


    5 comments:

    1. Menteri KerjayaRayaApril 17, 2016 at 12:17 PM

      Ape nak kesah. Rakyat malaysia kn kaya

      ReplyDelete
    2. Nak masuk pintu pagar polis tu letak 10. sbb byk polis suka masuk balai laju2.

      ReplyDelete
    3. Nampaknya kena naik superbike balik la, baru nak stop. nak bawa kereta.
      Pasal superbike aku hentam 193km ---268km/sjm tak pernah kena, sebab no plat belakang bawah tempat duduk, dan plat depan atas mudguard!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Nanti kita akan suruh buat cara lain. Biar senang kena speedtrap.

        Delete
    4. Aik? Ingatkan cermin gelap dgn no plat fancy tu punca kemalangan....

      ReplyDelete