D'Herbs Bengang Sikap KFA Yang Tidak Professional


Salam..tiba2 nama saya jadi panas petang tadi berikutan penguguman kfa tidak mahu ditaja oleh DHERBS..

Saya ulas sedikit sbb ramai yg tanya....saya tidak kecewa tidak dapat menaja kedah walaupun saya dah lama spend masa sy..sehingga ke peringkat terakhir...
.
Jujur sbnarya sy amat..
Kecewa sbb penguguman di buat secara tiba tiba ..tanpa pengetahuan saya langsung! sedangkan sebelum ni kenapa kita boleh berbincang dgn baik dan bersma dan kali ini terus dibuat tanpa pengetahuan saya dan saya merasakan adalah tidak adil utk saya... .
saya akan memberitahu semua isu2 yg anda nak tahu pada pc saya yg akan diadakan dalam masa terdekat jadi boleh buat kesimpulan masing2...

p/s :yg di luar jgn pandai2 buat andaian ya...tunggu kesahihan saya dulu mcm2 cerita keluar... #pulunkedahpulun (@instagramDatoAliff)

Post a Comment

6 Comments

  1. Kedah kan KAYA dato. Setakat 30juta ni. ape diaorg pandang. kalau masuk dalam poket umno. Yang tu Takpaaaa

    ReplyDelete
  2. Ape susah. Taja jerla team lain. Nuh pi tolong kelantan duk NAZAK

    ReplyDelete
  3. taja je Perak tu Dato...banyak player muda muda dalam team Perak ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asyik KALAH jer memanjang. Buat rugi jer Taja Perak. Penyokong perak suka buat HAL!

      Delete
  4. Buat team sendiri, bina stadium sendiri. Nanti boleh letak syarat2 sendiri, jersey kolor biru, rumput tiruan warna biru, rambut pemain pun kolor biru. Buat apa tumpang pasukan yang dah ada kalau tujuan hanya nak iklan produk sambil buat syarat2 pelik macam yang berlaku dengan pasukan Kelantan sekarang. Dan jangan lupa minta pemain2 pasukan bola syarikat D'Herbs memulakan setiap perlawan dengan menjerit ' Terlajak Laris'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada dalam terma syarat ker suh pasukan kedah menjerit terlajak laris sebelum main. hahahaha. Kalau pemikiran mcm ko. Tak kemana la bolasepak. Takdela gila syarikat besar nak taja Chelsea juta2, tapi kalah. Baik diaorg buat syarikat sendiri.

      Delete