• Politik Terkini

    Sunday, May 29, 2016

    Hudud Berkumandang, MCA MIC Ugut Letak Jawatan, Pemimpin Islam BISU!

    Ada jer pilihan raya babitkan PAS, modal dah habis. Okey bangkitkan isu hudud. Paling best cerita lagi, usul yang sepatutnya no.15 diperawalkan. Supaya viral dan semua bercakap soal perjuangan parti untuk membawa undang2 islam ditegakkan. Yang akan bertanding 2 kerusi jer. Yang jadi pemimpin sekarang pun orang islam, yang akan menolak pun ada pemimpin islam.

    Bukan islam terus bersatu menolak hukum hudud dan perundangan islam. Secara perlahan menyebarkan agenda "muslim terrorist". China, Slovakia, Perancis terus menerus menyebarkan propaganda keburukan islam,.

    Paling sadis kat malaysia serpihan dari parti islam terus berpecah, PAN, PAS PKR BN. Semuanya diketuai oleh pemimpin islam. Kenapa tidak boleh bersatu. Masing2 dengan ego, untuk meletakkan ulama sebagai asas panduan jauh sekali. Inikan pulak nak jadikan al-quran sebagai panduan dalam pentadbiran.

    Hudud? Korang rasa negara bukan islam kat luar sana akan berdiam diri. Korang ingat semua raja-raja bersetuju dengan perlaksanaan hudud? Kenapa tidak agong sendiri mengeluarkan titah supaya undang2 hudud diperhalusi dan disebarkan supaya seluruh rakyat malaysia faham. Seperti perlaksanaan GST.


    4 comments:

    1. Kah kah kah kah

      ReplyDelete
    2. Nak alih isu jer. Taknak bagi rakyat alert sangat pasal 1MDB

      ReplyDelete
    3. Timbalan presiden & naib presiden MCA & MIC kalau nak naik pangkat sila sokong hudud. KAH KAH KAH

      ReplyDelete
      Replies
      1. Nak alih isu jer bro. Ko mcm tak kenal umno

        Delete