• Politik Terkini

    Wednesday, March 8, 2017

    Video - Ahli Parlimen DAP Di Kelab Malam | Zairil Nafi Terlibat

    Tuan badan dah nafi dia tidak terlibat dalam video yang disebarkan. Sebelum ni pun ada tersebar gambar editing antara Zairil & Dyana. Now video entah apek mana yang pakai spek yang seiris mcm zairil. Aku bukan menafikan dan backup si zairil, tapi taknak terjebak dengan fitnah dajjal.

    Korang perhatikanlah sendiri susuk badan dia. Apek tu nampak slim ok jer. Video kat bawah berdurasi 15saat yang disebarkan oleh papagomo.

    "It's not me, it's really nonsense. There are stories about me every day. It's never ending," said Bukit Bendera MP Zairil Khir Johari. TheStar


    No comments:

    Post a Comment