Tiada Penafian "Gambar Dyana & Zairil" Comolot


"Ini adalah serangan peribadi ketiga dalam tempoh dua bulan terhadap saya," demikian respons bekas calon DAP bagi PRK Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud ketika ditanya mengenai gambar mesra bersama seorang lelaki mirip Ahli Parlimen Bukit Bendera, Zairil Khir Johari yang tular.
"Saya anggap Pilihan Raya Umum (PRU) sudah sangat hampir. Tidak kiralah siapa yang ada dalam gambar atau video yang mereka dakwa itu saya, ini adalah pencerobohan privasi utama dalam kehidupan individu itu.
Kenapa tidak dinafikan gambar tersebut adalah gambar benar. Duk bising privasi diceroboh.
"Saya sedih budaya politik kita telah melangkau sehingga tahap ini. Saya tiada masa untuk melayan serangan ini ataupun menyimpan dendam," katanya menerusi aplikasi WhatApps, sebentar tadi.
Terdahulu tersebar empat keping gambar mesra seorang wanita berambut panjang dan berpakaian warna hitam menyerupai Dyana dan seorang lelaki yang sedang minum bersama dua individu lain di sebuah restoran.

Sementara itu, jelas Dyana lagi, ketika ini beliau sedang memberi tumpuan kepada kerja dan perkhidmatannya kepada rakyat terutama penduduk Teluk Intan.

Buat masa ini, Pusat Komuniti DAP Teluk Intan sedang berusaha meningkatkan dana sebanyak RM10,000 untuk Pusat Pembangunan Wanita untuk wanita di Teluk Intan.

"Kami juga sedang meningkatkan kutipan sebanyak RM2,000 lagi  untuk menyiapkan sebuah jeti yang sangat diperlukan oleh 18 keluarga nelayan di Kampung Belakang Kilang Padi," katanya lagi.

SH

Post a Comment

2 Comments

  1. jawab soalan tu dyana oooi...kau ke yang comolot sakan dengan 'zairil' tu! YA atau TIDAK?
    ....kalau TIDAK! Sila saman dan buat SD macam Lafizi Lamli!

    ReplyDelete
  2. Susah sgt ker nak nafi. Kata jerla, bukan aku, tu superimpose. Paparazi BN ni ramai.

    ReplyDelete