Sharifah Sofea Dakwa Najib Gagal Dapatkan Suaka Politik?

Gagal.. Gagal.. Gagal.. menunggu masa jatuh dan diambil tindakan .......... 😉😙😤😥😲😧
.
Najib Razak gagal mendapatkan suaka politik di Dubai, United Arab Emirates bagi melarikan diri sebelum PRU ke - 14 nanti dan terpaksa memilih negara China bagi mendapatkan suaka politik.
.
Percubaan MO1 memberi jutaan dedak untuk menghancurkan pentadbiran negeri Selangor dan Pulau Pinang telah gagal dibuat, Pelbagai isu cuba ditimbulkan semuanya tak jalan dan yang sebenarnya Najib Razak tengah stress yang teramat sangat sebab respon dari majoriti rakyat Malaysia menolak beliau dan UMNO/BN sekarang ini.
.
Ramai yang cakap Najib Razak akan membubarkan parlimen pada Feb atau Mac tadi dan ada yang mengatakan pada bulan Jun ini iaitu bulan puasa ini tetapi Najib Razak masih tidak berani membubarkan parlimen. Entah mana lagi ada juga sumber yang mengatakan Najib Razak akan membubarkan parlimen selepas sukan sea ini iaitu dalam bulan September 2017. Yang sebenarnya klu BN mendapat sokongan majoriti  rakyat Malaysia Najib Razak tidak perlu menunggu lama untuk membubarkan parlimen malah risikan sumber yg diperolehi oleh beliau sendiri mengatakan BN akan kalah teruk diseluruh negeri termasuk di negeri Sabah. Jadi dengan menghantar gambar ' kucing ' di wall facebook beliau 20 jam yang lalu sudah cukup membuktikan bahawa Najib Razak berada di dalam keadaan tertekan dan sengaja menutupnya dengan post gambar ' kucing ' dan dengan melambat-lambatkan untuk membubarkan parlimen yang sebenarnya Najib Razak masih lagi berunding dengan negara China dan dikatakan negara China menekan beliau dan meletakkan pelbagai syarat.
.
Akhir kata Najib Razak bukan saja berada di dalam keadaan tertekan malah laporan dari Sarawak Report bahawa duit sebanyak RM 9.5 Juta rasuah yg diberikan kepada peguam jahat mamak Shafie Abdullah dalam kes Dato Seri Anwar Ibrahim telah membuatkan seluruh dunia membuka mata bahawa Dato Seri Anwar Ibrahim bukan saja tidak bersalah malah beliau merupakan mangsa politik kotok, jijik dan jahat oleh Najib Razak.
.
Inilah dikatakan  " mereka merancang, Allah juga merancang. Sesungguhnya perancangan Allah adalah lagi tepat dan sebaiknya "
.
Facebook : Sharifah Sofea

Post a Comment

1 Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete