• Politik Terkini

    Wednesday, September 27, 2017

    Meh Mesin Basuh Kau, Amran Buat Basuh Anak Babi

    Amran setuju dengan komen akak ni pasal isu dobi untuk Muslim tu.
    .
    Orang kita ni memang kaya dengan sifat poyo. Bajet nak tunjuk yang Islam tu agama harmoni, padahal dia sendiri geli geleman dengan babi.
    .
    Wei orang tu dah buatkan dobi khas untuk Muslim tu sepatutnya kau bersyukur lah sikit. Sebab owner tu pikirkan pasal kebersihan kau. Tak payah nak sembang bab racist ke apa. Sebab bukannya tak ada dobi lain dekat Malaysia ni.
    .
    Yang sembang bab racist tu meh sini mesen basuh rumah kau tu Amran buat tempat mandi anak babi. Nak tengok kau kata apa.
    .
    Amran Fans

    3 comments:

    1. Kemungkinan besar mesin basuh & sabun pun made in China babi, jadi basuh dgn tangan dan garam je lah..

      ReplyDelete

    2. Salut , tabah untuk meningalkn orang tercinta di kampung terutama keluarga kecilku demi ingin merubah nasib dan mencari pengalaman walau kadang hati tak smpai demi masa depan . Sedikit berbagi cerita kpd teman2 Tki yg berada di perantauan . Karna Sy sudah 5 tahun tinggal di hongkong jd PRT gaji tdak seberapa Tetapi sy tidak putus asa . namanya juga rejeki itu tidak bakalan kmn pasti ada jlan keluarnya . Halal tidaknya hanya tuhan yg menentukan. Kebetulan buka internet dapt nmor hendpone Mbah Suro +6282354640471 ternyata beliau guru spiritual Pesugihan Dana Ghaib Tampa Tumbal dan Pesugihan Anka ghaib/Togel 3D/4D/5D/6D, tetapi waktu itu sy memilih jalan Pesugihan Dana Ghaib Tampa Tumbal . Karna tdk ada epek sampingnya . Alhamdulilah benar2 terbukti nyata hasilnya . Terima kasih ya allah atas semua rejekimu ini akhirnya sy bs pulang ke indo berkumpul keluarga kecilku lg .

      ReplyDelete