Siapa Cepat Dia Dapat... Azmin Ali.. Bukan Azwan Ali Ye...


Siapa cepat dia dapat... Tapi dia dah join Bersatu kan. Tapi boleh jer tukar sesama sendiri. Muafakat nasional kan. 

Azmin merupakan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata, seperti rakyat Malaysia lain, dia juga bosan diheret ke tengah-tengah perseteruan Anwar dan bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad. - malaysiakini

"Soalan yang sering ditanya kepada saya, apakah saudara selesa duduk dengan Pas dan Umno? Saya jawab mudah saja,`saya lebih yakin duduk di sebelah Pas dan Umno daripada duduk dengan Anwar Ibrahim.

"Saya bukan kenal dia satu hari (atau) dua hari, berpuluh tahun (saya kenal), sudah-sudahlah,"

"Rakyat menderita di bawah, rakyat susah di bawah, hari-hari dia (Anwar) tanya bila aku nak jadi perdana menteri. Yang si Langkawi (Tun Dr Mahathir Mohamad) kata tunggulah bagilah aku enam bulan lagi, (Anwar) tak (setuju), (minta) tetapkan tarikh.

"Tuan-tuan, 20 tahun kami bincang siapa nak jadi perdana menteri, cukuplah tak ada kerja lain,"

Post a Comment

1 Comments

  1. Azmin is a big joke, dan siapa yg sokong dia pertama adalah totally anti reformis dan kedua mentally retarded. Dengar azmin berucap di parlimen mcm budak tingkatan 4 punya control dan tak natural langsung. Jika azmin jd PM maka jahanamlah negara. Nauzubillah!!

    ReplyDelete