Gaduh apa hari ini? LIVE: Persidangan Dewan Rakyat 8 Jun 2023 | Sesi Petang

Dewan Tun Razak sebak dan dipenuhi dengan laungan Bosku saat Anugerah Tokoh Pemuda UMNO 2023 diumumkan diberikan kepada bekas Presiden Umno Najib Razak.  😬😬

KP UMNO, Dr. Muhamad Akmal Saleh menyampaikan trofi anugerah itu kepada Najib yang diwakili anaknya, Mohamad Nizar Najib.

Post a Comment

10 Comments

  1. Lawak Pemuda UMNo di Dewan PWTC ari ini...

    Pemoda UMNo tuntut DAP minta maaf...!! Kah kah kah.. Petang tu trus ujan lebat di KL tatau la samada alam pun turut ketawa lawak jenaka Pemoda UMNo sampai keluar air hujan lebat sebelah petangnya.. kah kah kah..!!

    Adakah ini seyes atau acah acah power gagah perkasa Wahai Pemoda UMNo..!?

    Kah kah kah kah...!!! Alahaiii... !!

    Muka pemoda UMNo jerit jerit nnpk jambu klu ada jantan LGBT dengan tetamu kehormat UMNo yg datang tak nnpk mengerunkan lansung, takut tetamu kehormat pulak yg stim tgk pemoda UMNo jerit jerit dengan muka merah jambu nya..!!

    Kah kah kah..!!

    Kalau ada yang berani melintas, Pemuda UMNO yang pertama akan datang mencantas,".. silap gaya bole stim tetamu kehormat UMNo nnti bila Pemoda UMNo dng muka jambu tgh marah marah.. kah kah kah..!!

    Itu lah ucapan Pemoda UMNo di PWTC ari ini.. tatau la ini acah acah power atau nak geli geli bagi satu dewan pemoda terkinja Kinja ...

    Kah kah kah kah..!!

    Pemuda UMNO hari ini menuntut DAP membuat permohonan maaf secara terbuka atas semua kata-kata dan tohmahan yang pernah dilemparkan kepada UMNO sehingga mengguris hati semua ahli parti itu hingga kini.

    Pemuda UMNO menuntut DAP perlu membuktikan segala tohmahan, pemikiran dan cakap yang kononnya DAP ini anti-Melayu, anti-Islam, rasis.. tidak sama sekali akan berlaku dalam Kerajaan Perpaduan ini.

    "Kalau masa mahu tubuh Kerajaan Perpaduan dulu, DAP boleh terbang ke Sarawak berjumpa dengan GPS, minta maaf

    Ketua Pemuda UMNO, Dr Muhamad Akmal Saleh, berkata jika DAP boleh membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Gabungan Parti Sarawak (GPS) sebelum ini, mengapa tidak kepada UMNO.

    Cuma satu jer yang Pemuda UMNo tu lupa nak jerit.. sepatutnya Pemoda UMNo kena jerit sambil teriak....

    " Saya Ulangg..!! jam Omega dah jumpa ka..!!??

    Peerghhh baru nampak real..!!

    Kikikiki...!!

    ReplyDelete
  2. .Kalau diri rasa selesa jadi bangang kenapa nak jadi cerdik.

    Dalam menghadapi PRN 6 negeri, naratif sonsang UMNo yang menyeru kepada menyokong dan mendokong Aljub, PKR dan DAPig terus di dendangkan. Tengok la siapa yang mendendangkannya.

    Kepimpinan UMNO langsung tidak mendengar keluh kesah ahli dan rakyat yang mahukan penjelasan apakah ameno sudah boleh menerima politik liberal, isu Kalimah suci, isu murtad Lina Joy, hak kesamaan kaum dan agama, hak kesamaan gender, perjuangan LGBT dan lain lain yang terang bertentangan dengan roh dan semangat perjuangan parti selama ini.

    Wak Jahit nafikan ada barua barua suruan AlJubori pujuk Hadi sertai kerajaan campuran. Fitnah Wak Jahit Hadi beebohong ada walaun nya pujuk PAS sertai Kerajaan Campuran.

    Tapi Hari ini jengg jengg... Timbalan PAS pulak yang mengesahkan ada walaun barua PH pujuk PAS sertai Kerajaan Campuran DAP@ LeeKwanYew. Skg apa pulak Wak Jahit cakap pulak nnti..!!

    Timbalan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Ibrahim Tuan Man mengesahkan ada beberapa pihak menghubungi dan menemuinya bagi membuat tawaran sama seperti yang didedahkan Presidennya, Tan Sri Abdul Hadi Awang sebelum ini.

    Dakwa Tuan Ibrahim, tawaran menyertai kerajaan perpaduan itu disampaikan wakil kerajaan yang bertemu dengannya sendiri.
    “Namun kami nyatakan pendirian kekal bersama Perikatan Nasional (PN) sebagaimana janji semasa kempen dan kami tidak akan berbohong dengan pengundi

    Kalau pemimpin UMNo utama rasa selesa jadi bangang kenapa nak jadi cerdik tapi bukan pada ahli marhaen UMNo hokeyyy..!!

    Saya Ulanggg..!!

    No UMno No DAP

    Kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Dah confirmed phumdap bakal runtuh, mp2 tak buat lagi cuma menghormati Agong yg meluahkan supaya tidak berlaku keruntuhan phumdap ini diwaktu dia masih menjadi Agong,
    nanti bila Agong baru maka Pm pun baru,,
    Dan juga phumdap atau phbndapigs pun bakal lingkop di prn6 negeri,
    jugak Pahang, Johor dan Melaka pun akan berkibar bendera Pn di kediaman Mb masing2 negeri,
    Sabah pun akan bersama Pn dan begitu juga Serawak.

    Bn pun bakal bubar begitu juga dengan Phancing.

    Jawatankuasa penyiasatan bebas danJawatankuasa pendakwaan bebas serta Jawatankuasa Mahkamah Khas akan dibentuk bagi menyiasat segala kecurangan phumdap yang munkin diketuai oleh bekas2 hakim, bekas peguam negara dan bekas badan2 penyiasat samada dari agensi polis, sprm dsb.

    Nanti boleh tengok ada orang yg sudah sedia sewel akan bertambah sewel yg munkin sampai ketahap kesewelan dewa.

    nah mudah2an ini semua berlaku dalam jangkawaktu paling terdekat.
    Amien ya Rabbil 'alamien.

    (copy & paste)

    ReplyDelete
  4. UMNo desak DAP mohon maaf tidak ada kena mengena Dan terkesan pada pengundi atas pagar terutama pada pengundi kaum Melayu.

    Presiden Umno Ahmad Zahid Hamidi hari ini berkata DAP sebagai rakan sekutu dalam Kerajaan Perpaduan tidak perlu memohon maaf kepada parti itu.

    Pengundi atas pagar kaum melayu yang tidak menyokong Umno tiada kena mengena dengan parti DAP, melainkan kerana Umno sendiri.

    Sepatutnya para pemimpin Umno serta ahlinya perlu bertanya pada diri,mengapa pengundi atas pagar kaum melayu tidak menyokong.


    Timbalan Presiden Umno Mohamad Hasan menyambut baik seruan sayap pemuda Umno agar DAP meminta maaf daripada parti itu.

    Katanya, sebagai sebuah parti dalam kerajaan, DAP seharusnya berbesar hati menerima saranan berkenaan.

    Melihat pada PRU14, benar, pengundi atas kaum melayu menyokong PH, akan tetapi pada PRU15 sokongan pengundi golongan ini beralih ke PN/PAS.


    Akmal dalam ucapannya menuntut DAP supaya meminta maaf secara terbuka kepada Umno sekiranya ingin melembutkan hati mereka dng alasan, jika DAP boleh membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Gabungan Parti Sarawak (GPS) sebelum ini, mengapa tidak Umno.

    Sepatutnya para pemimpin Umno serta ahlinya perlu bertanya pada diri,mengapa pengundi atas pagar kaum melayu tidak menyokong.

    Saya Ulanggg..!!

    Samada parti DAP meminta maaf atau pun tidak relevan sama sekali dan hanya signifikan pada ahli Umno. Ini bukan lah faktor penarik pengundi atas pagar kaum melayu untuk mengundi UMNo pada parti itu dalam PRN June 2023 kali ini.

    ReplyDelete
  5. PRN bulan June 2023 ini masa terbaik melingkupkan saki baki kartel mafia barua LeeKwanYew@DAP dari tampuk kuasa

    Polis punca jenayah Kartel..!!?

    https://youtu.be/DUuiDpGdAkg

    Bagai mana Kartel mafia Mata Sepet mengawal PDRM

    https://www.youtube.com/live/dHMzpS7VQfY?feature=share

    Formula turun harga barang ialah dengan melingkupkan saki baki barua barua Lee Kwan Yew @ DAP dari tampuk kuasa negara..

    https://youtu.be/gGd8P-Rne8c

    Langkah ke dua mewujudkan beratus ratus billionaire Melayu dan jaringan kartel mafia Melayu di segenap sktor

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini..Tak kan Melayu nak bergantung pada rangkaian mafia kartel judi, kartel bapak ayam, kartel dadah, kartel arak, kartel babi.

    https://youtu.be/cW4AjWNkFCE

    Kartel mafia mata sepet yang monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Ini lah kebodohan pemimpin Melayu 60 tahun lama nya dibaruakan oleh kaum mata sepet ini sambil bergantung harapan pada kartel mafia LeeKwanYew@DAP/MCA tak guna ini. Bagai mana Kartel mafia Mata Sepet mengawal PDRM

    https://www.youtube.com/live/dHMzpS7VQfY?feature=share

    Pemimpin Melayu dan PM silih berganti tapi kartel kartel mafia mata sepet tetap orang yang sama, tetap nama yang sama dan tetap menguasai semua sektor perekonomian negara..

    https://youtu.be/Swg-XZ3BJ-c

    Formula mereka mudah sebab nya PM yang ada dolu memang dibawah kawalan kartel mata sepet LeeKwanYew@DAP/MCA berpusat di Singapura@Little Isreal Asia Tenggara..!!

    Ayoh semua bangun orang Melayu lingkupkan pemimpin barua mereka ini dari tampuk kuasa negara pada PRN Mei 2023 ini. Tan Sri Musa kata Najin tiada kaitan dengan Altantuya

    https://youtu.be/_YEsQYjdAxU

    Kalau dolu ada billionaire Melayu tetapi mereka di adu dombakan di batu apikan sesama sendiri supaya berbunuhan dan bercakaran sesama Melayu. Ujudkan Team A dan Team B dalam Parti UMNo supaya kartel ini mudah membatu api dan adu domba supaya berbunuhan sesama Melayu..!!

    https://youtu.be/L8krgm7b5ds

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRN bulan Mei ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    #LingkupkanbaruaLeeKwanYewPRNini

    ReplyDelete
  6. Sudah sampai masanya kita lahirkan beribu ribu taikun dan billionaire Melayu dan wujudkan serta menguasai semua rantaian rangkaian kartel kartel mafia Melayu.

    Seperti biasa lepas ni akan di ikuti CNN, CNBC. Korea News, Japan News, Zambia Post Uganda Post dan akhir skli Straits Times Singapork ( media bapak kepala batu api fitnah Malaysia). Dulu bossku skg Brother dan gang.. kartel mafia LeeKwanYee@DAP mata sepet sedang tepok tangan.. Tak serik serik kena bodoh kann..

    Lepas itu Tun dan Boboi dan walau terkinja kinja jadi belukang konon nya Malaysia paling teruk di donia. Skg ni anak barua paling renta ini di soal siasat oleh SPRM Kes AMLA, Jho Low tepok tangan bersama kaum mata sepet tengok barua kena balik.. Padan muka renta bodoh ni..!!

    Dan itulah yg berlaku bila Tun Mahathir menggulingkan Najib menggunakan fitnah jijik 1MDB dengan jadi hamba George Soros, Washington Post Straits Times Singapork dll akhbar doonia.

    Lepas itu PH, Tun Brother Anwar Bin Ibrahim PKR, PAN dan Boboi dan walau terkinja kinja jadi belukang konon nya Malaysia paling teruk di donia di masa itu.

    Jho Low dicanang satu doonia masa itu dlm kes 1MDB. Satu doonia media antarabangsa sebarkan fitnah Tun dan walaun mereka sebaliknya Jho Low yang dijadikan kambing hitam lesap terus sambil bersenang lenang dan bermewah mewah.

    Pulau Batu Putih dah hampir 2 tahun Tun Mahathir di serah pada anak Lee Kwan Yew. Rakyat semua tahu PAP dan DAP adalah Lee Kwan Yew tuan mereka.

    Dia bawah Lee Kwan Yew ada DAP dan taikun taikun kartel mafia mata sepet menguasai negara dengan memberi dana politik pada semua parti parti Melayu..

    Meraka sesama sendiri akan tepuk tangan bila pemimpin Melayu bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri.

    Sudah sampai masanya kita lahirkan beribu ribu taikun dan billionaire Melayu dan wujudkan serta menguasai kartel kartel mafia Melayu.

    PRN 6 negeri ini Mei 2023 ini masa terbaik untuk melingkupkan semua pemimpin saki baki kartel DAP@LeeKwanYew pula.

    Pengakhiran sakaratul maut sedang menjemput akhirnya baru rakyat sedar rupa rupanya semua pemimpin Melayu hanyalah barua barua tunggangan LeeKwanYew@ DAP dan kertel kertel taikun taikun belaan mereka iaitu kartel mafia mata sepet yang menguasai negara semuanya.

    Jho Low tepuk tangan bila Tun Mahathir singkirkan Najib dan BN. Bangsa Jho Low , LeeKwanYew@DAP tumpang tepuk tangan pemimpin Melayu bercakaran sesama sendiri.

    Hanya Jho Low seorang ultra melayu ini berjaya di bodoh bangangkan supaya orang Melayu bercakaran. Jho Low mengambarkan betapa bodoh bangang ultra ini yang sangat lemah pemimin Melayu utk dikudakan oleh Bangsa Jho Low.

    Wahai pemimpin Melayu kau orang tak serik serik kena bodoh bangang kan oleh Bangsa Jho Low atau seronok terkinja kinja kena bodoh bangang oleh bangsa Jho Low..!?

    Pernah dengar ke.. pemimpin DAP dan pemimpin Cina lain memgutuk Jho Low..!?Malah dalam senyap mereka memuja sebagai pejuang bila sekor Jho Low kerajaan BN jatuh angkara barua 'acah acah power Melayu Islamik' Tun Mahathir dan Brother Anwar Bin Ibrahim..!!

    Brother Anwar Bin Ibrahim memang dah totok kena bodoh bangang oleh DAP, Yahudi Zionis dan Amerika Syarikat.

    Bangsa Jho Low sedang bertepuk tangan lihat betapa bodoh bangang saki baki barua LeeKwanYew@DAP kalangan pemimpin tertinggi Melayu di adu domba semula. Tak serik serik lagi rupanya orang tua ini kena bodoh bangang oleh bangsa Jho Low..!

    Tun Mahathir Mohamad mana ada telo nak saman sekarang... kuasa dah tak ada skg Tun Boboi Mokhzani Mirzan Marina tunggu masa jadi mangsa .... takkan LHDN tak semak cukai pendapatan ank Tun... campakkan suma sampah sara Tun di Pejabat AG skg maka Tun akan kepanasan dan mengamuk semula....

    Brother atau Tun Mahathir..cakap gebang jer lebihh

    krik..krikk..

    #bawaotakbukanpisau

    ReplyDelete
  7. JUNE 2023 PRN akan diadakan maka kesemua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP mesti dilingkupkan secara total...!!

    Senarai barua barua LeeKwanYew@DAP yang melingkup semasa PRU 15 ialah

    1.Tun Mahathir acah acah power Melayu Islamik Pulau Batu Putih bagi anak Lee Kwan Yew
    2. Boboi COMANGO@MarinaGereja
    3. Azmin Mat Blur
    4. Nurul Liberal Pluris/Liberal
    5. Mak Lampir Mesra Along
    6. Mujahit @DosaPeribadi
    7. Kalit Samat@KalitGereja
    8. Rina Harun@LufikirSindri
    9. Saifuddin,
    10. Tian Chua
    11. Dr Hatta

    Antara pemimpin terkenal UMNo yang mengalami nasib sama adalah bekas perdana menteri yang juga pengerusi

    1. Tengku Razaligh,
    2. Mahahir Kalid,
    3. Rizal Marican ,
    4. Pemimpin BN Perlis suma lingkup,
    5. Presiden Putra Ibrahim Ali (Putra-Rantau Panjang)
    6. Presiden PPP, M Kayveas (Ipoh Barat).

    Nama lain termasuk bekas naib presiden Amanah,

    1. Husam Musa (Pasir Mas),
    2. bekas presiden MCA, Ong Tee Keat (Warisan-Pandan),
    3. Naib Presiden MIC A Kohilan Pillay (Batu),
    4. bekas Ahli Parlimen DAP dan PKR, Wee Choo Keong (bebas-Wangsa Maju).

    Syukur my prediction 95% menjadi. Means my kempen from day one PH jadi kerajaan sudah diterima komen pembaca dan pengundi.

    Senarai ulangan yang perlu dilingkup kan PRN jika calon ini bertanding peringkat DUN Jun 2023

    Boboi - Kalu tak serik lagi kasi hilang deposit Kali ke 2

    Assmin n gangs - Mat Blur kasi lingkup Kali ke 2

    Mak Lampir n gang - Kasi serik Kali ke 2

    Mujahit n gangs - Kasi serik kali ke 2

    Maka PRN June 2023 masih ada saki baki barua LeeKwanYew@DAP perlu dihapuskan secara total.!!

    Saya Ulangggg...

    Maka kesemua saki baki barua barua PRN Jun 2023 kali ini semua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP mesti dilingkupkan secara total...!!

    #KJ for MB Selangor...!!

    ReplyDelete
  8. Bila barua DAP@LeeKwanYew mula mencari Melayu' , makna nya apa..!?

    Mana mana pemimpin yang rapat dengan Tun Mahathir pasti melingkup... Stay away from Toxic Tun Mahathir Mohamad. No Boboi No Pejwang

    Mahathir telah buat segala-galanya untuk bunuh Najib dan maklum bahawa ianya kuasa Peguam Negara Tommy Thomas untuk mengenakan seberapa dakwaan yang dia mahu terhadap Najib.

    – Mahathir telah pecat Ketua Hakim Negara.

    – Mahathir telah langgar Akta JAC 2009 untuk melantik Ketua Hakim Negara baharu

    – Hakim kes Najib pula digantikan dengan Hakim yang tiada pengalaman jenayah setelah kes bermula. Hakim ini juga telah dibuktikan oleh SPRM mempunyai konflik kepentingan dan telah salah fakta dalam kehakiman bertulisnya terhadap Najib.

    – Mahathir lantik peguam swasta yang pro-PH untuk menjadi Peguam Negara

    – Lalu, Tommy juga telah lantik dua orang peguam pro-PH untuk dijadikan Timbalan Pendakwa Raya kes Najib.

    – Mahathir lantik ahli politik PKR anti-Najib sebagai ketua SPRM

    – Mahathir lantik Ketua Polis Negara yang telahpun bersara sebab dia sangat setia pada Mahathir.

    – Mahathir rampas semua aset-aset Najib dan bekukan akaun-akaun bank Najib supaya Najib kurang kemampuan untuk bela diri.

    – Kerajaan Mahathir juga telah dakwa dua peguam bela Najib dan juga hampir semua ahli-ahli keluarga Najib.

    - Jho Low walaun sudah dikesan di.luar negara tapi PDRM masih lemah Dan tak mampu bawa pulang Jho Low... Wartawan Al Jazeera selamber aje boleh temuramah Jho Low.

    - Sampai sekarang Zety dan keluarga penyamun nya Taufik Ayman bebas, beratus hari cuti sakit masih tidak ditangkap dan diheret ke mahkamah. Nampak terlalu istemewa layanan Taufik Ayman dalam kes ini. Apa jasa Taufik Ayman pada nagara..!?

    - Dengan selamber dan rela hati berikan saja Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew atas desakan DAP.. puii..!!!

    Awas bila barua DAP@LeeKwanYew mula mencari Melayu' , makna nya apa..!?

    Rakyat juga maklum bahawa Najib telahpun dinafikan hak pembelaan pada peringkat mahkamah persekutuan dan telah dimasukkan ke dalam penjara secepat mungkin oleh Maimun

    #NoBoboiNoPejwang

    ReplyDelete
  9. Lawak super kiasu yang menghina Malaysia.

    Pernah kah kamu ingat suatu masa lalu pemimpin ini pernah jadi pojaan pemimpin Barat terutama Amerika Syarikat..!?

    Link video bawah ini adalah fakta dan fakta real life Amerika Is Great... Super Great USA..!!

    Terkini wanita kelahiran Singapura, Jocelyn Chia yang menghina Malaysia menerusi lawak jenaka dalam sebuah persembahan komedi berdiri baru-baru ini tidak lagi memegang status kewarganegaraan negara itu.

    Link video bawah ini adalah fakta dan fakta real life Amerika Is Great... Superb Great USA..!!

    Saksikan sampai habis..

    https://youtu.be/C4gD7GAdM-U

    USA is great ... Yes long live Biden..!!

    Pelawak kelahiran Singapura yang memperlekehkan Malaysia dalam satu persembahan komediri bertajuk 'Singapore vs Malaysia' yang diadakan di New York, Amerika Syarikat, baru-baru ini.

    https://youtu.be/GRwbRVBpyb0.

    Make USA great again.. wow yes USA is great

    Masa 'Bossku' jadi PM Malahsia ada menerima surat daripada presiden Georgetown University yang melampirkan dua pucuk surat iaitu daripada Setiausaha Negara Amerika John Kerry dan penasihat keselamatan Amerika Susan Rice bertanyakan persoalan yang sama.

    https://youtu.be/Jb1LXtoIdBA.

    Truly America Long live Joe Biden..!!

    Persoalan yang ada kaitan dengan gambaran solah-olahnya Anwar dalam penjara tidak langsung diberikan sebarang layanan yang sepatutnya, terutama dari segi pemberian rawatan dan perubatan yang sepatutnya diberikan.

    https://youtu.be/4difVNrssNk.

    Good job USA.. good job well done USA..!!

    "Ini termasuklah keputusan oleh Jabatan Penjara untuk membenarkan kumpulan pakar perubatan dari Universiti Georgetown, Amerika Syarikat, datang ke Malaysia bagi menjalankan rawatan dan melakukan sebarang prosedur operasi terhadap sakit yang dialami oleh Anwar," katanya pada sidang akhbar dengan wartawan Malaysia di sini.

    https://youtu.be/DA8z5zwJ4GA.

    USA is super great..!!

    Gambaran yang diberikan kepada mereka sebelum ini ialah Anwar seolah-olah langsung tidak diberikan sebarang rawatan oleh doktor pakar atau doktor-doktor di Malaysia.

    Seorang pelawak Amerika Syarikat dengan nama Chrissie Mayr telah tampil mempertahankan rakannya Jocelyn Chia yang kini teruk dikecam oleh rakyat Malaysia. Dalam ciapan yang dimuat naik olehnya, Mayr menganggap jenaka yang dibuat oleh Jocelyn adalah hebat dan tidak perlu meminta maaf. Video again..!!

    https://youtu.be/jRqwpmyciQI

    Wah betul man USA is Great .. super quality of life in the world..!!


    Kikikiki..

    ReplyDelete
  10. Lawak Pemuda UMNo lebih lawak lagi dari Jocelyn Chia

    DAP minta maaf atau tidak, Pemuda Umno akan bantu kempen pilihan raya. Lawak paling osem Dari Pemoda UMNo

    Pemuda Umno akan menyokong usaha kempen oleh parti-parti dalam kerajaan perpaduan untuk pilihan raya negeri akan datang, tidak kira sama ada tuntutannya untuk permohonan maaf terbuka daripada DAP dipenuhi.

    Saya Ulanggg..!!

    Ini lah lawak paling osem bangang Dari Pemoda UMNo

    #gebangjalebih

    ReplyDelete