BAN Politik ~ Isu Saman Utusan Atas Kebodohan

Bila bercakap soal politik, mesti ramai tuduh aku pencacai PR. kalau aku hentam umno, orang tuduh aku pencacai BN. Undi tu rahsia, siapa aku nak tulis nak gitau bangangnya mereka, itu aku punya suka.Pandangan aku sebagai rakyat malaysia. Hak aku dalam negara demokrasi.

Aku baca semua blog samada PR @ BN. Apa yang aku nampak, blog BN takder modal, isu ditulis merapu dan asyik pass link antara blogger BN. Isu ditulis juga tanpa fakta kukuh dan banyak gambar potosop. Come On Brooo. Tapi ada aku dengar, mereka dibayar. Betul ker tidak, aku tak pasti. Korang tanya la mereka sendiri.

Isu utusan disaman sepatutnya tidak berlaku dan amat memalukan. Kata akhbar sejak zaman merdeka lagi, kenapa ada penulis bangang abadi nak menfitnah sehingga kena saman. Shame on ass man. Tapi tu la, kalau tak fitnah, tak namanya politik dajjal.

Kalau bulan 3 ni pilihanraya, fuhhh, penuhla artikel dajjal keluar. Bapak dajjal konfem sibuk duk putar belit cerita. Sampaikan pakcik tua nak pergi mengundi konfius nak undi mana satu. Pada yang muda mudi, janganlah baca pada satu sumber dan terus buat rumusan. Semak dulu, mana artikel tu dapat, fakta betul ker tidak.

Pssttt, ada isu yang gitau rakyat kelantan 500,000 berhijrah, tetapi Jabatan Perangkaan Malaysia gitau, rakyat kelantan pada bancian 2010 1.5 juta. Pergghh.. Ramainya berhijrah.


Info Sumber : MiloSuam1,MiloSuam2,MiloSuam3
BAN Politik ~ Isu Saman Utusan Atas Kebodohan BAN Politik ~ Isu Saman Utusan Atas Kebodohan Reviewed by BANkami Blog on January 30, 2013 Rating: 5

7 comments:

  1. Kan aku dah cakap, utusan meloya ni, golongan bodoh jer yang baca.

    ReplyDelete
  2. kalau aku jadi pekerja utusan, aku malu nk mengaku aku kerja dgn utusan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami juga malu dgn identiti kami.

      Delete
  3. Kalau xmenipu, bukan balaci umno la jawabnya..nk jd balaci umno, kena pandai tipu rakyat..kelentong rakyat.

    ReplyDelete
  4. Udah2 la 2 wat dosa ngumpat.kau owg pun xtahu btl or x brita ttg najib n anuar ni.kau owg sdri xbtl,kata najib n anuar x btl..lidah bewok...dh kau owg tahu najib salah,anuar salah.knpa kau owg x g jumpa anuar n najib,ckp apa yg dyowg wat 2 salah...stkat nk tlis dlm blog ni x pyh la..wat dosa ja..lau kau owg btl sgt,brani sgt,dtg kat lahad datu ni,bantu kami TENTERA n PDRM,tempur dgn pgnas ni...kau owg akn tahu apa yg kami sdang hdapi skang ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib tak umum lagi. nanti dia umum bantuan. aku pergi la.

      Delete

Powered by Blogger.