BAN PRU13 ~ Gaya Dumb Salih Yaacob, Nabil Versi Pilihanraya Umnu

Hadoi, dahla umno dalam keadaan tenat. Dengan terpaksa memberi ceramah tahyul semasa bagi duit BR1M. Bagi duit BR1M aku sokong, sebab lama sangat BN buat bisnes. Selepas merdeka, sampai sekarang duk bisnes juta-juta luar negara. Baru sekarang bawah PM Najib boleh bagi duit. Sebenarnya ada sebab dalam sudut ekonomi dan financial. Tapi tu la, ramai rakyat sibuk terima duit jer, yang golongan PR jer aku nampak ramai yang cakna ekonomi. Sebab tu BN sekarang mati kutu. Debat ekonomi,financial, konfem kalah.

So, dengan cara paling bangang adalah panggil geng pelawak supaya membodohkan diri buat lawak tentang buku jingga. "Kami minta ahli politik tidak berceramah". Bangang abadi betul. Ko tengok sendiri la video DumbBN ni.

BAN PRU13 ~ Gaya Dumb Salih Yaacob, Nabil Versi Pilihanraya Umnu BAN PRU13 ~ Gaya Dumb Salih Yaacob, Nabil Versi Pilihanraya Umnu Reviewed by BANkami Blog on February 26, 2013 Rating: 5

10 comments:

  1. namanya pelawak. kerja bodoh jer dia tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artist umno.semua bangang.. Mula2 awie.. Ni salih ngn nabil.. Lpas ni saper pula nk tunjuk kmaluan

      Delete
  2. Yg bodoh tu umno.kalau xbodoh tu aku pelik.hahaha...kesian ko jib!!!

    ReplyDelete
  3. Mulai hr ni.aku anti nabil dan salih yaacob

    ReplyDelete
  4. kerana duit, orang sanggup menunjukkan kemaluannya... :D

    ReplyDelete
  5. Inikan kebebasan bersuara yg anda perjuangkan. Kenapa sakit punggung pulak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. takder sakit punggung pun. tapi terserlah kebodohan. ko dgr jerla apa yg diaorg ckp. kan bodoh tu nampak.

      Delete
    2. Dah nama pun lawak... memang la lawak itu untuk mempamerkan kebodohan. Kalau nak dengar ttg ilmu dengarla ceramah atau syarahan.

      Delete
    3. mmg la lawak. tapi lawak tu kna nampak cerdik skit. budak sekolah pn bleh faham lawak bodoh mcm ni. hakikatnya ramai dislike dalam youtube. so, you see mentality org malaysia. tak suka dgn mcm ni. nak backup umno, tapi buat video bodoh. nak tunjuk PR tu parti xbetul. last2 umno kaki rasuah yg kena tempelek. Jawab dlu isu penting. ni, anwar ajak debat, mcm2 alasan.

      Delete

Powered by Blogger.