BAN GAYLisme ~ Saka Gay Muncul Di Siaran TV Malaysia!

Saka kat malaysia ni banyak. Sehebat saka sulu pun kalah dan takut bila diserang ramai-ramai. Tapi saka GAY yang dianuti sesetengah kaum di malaysia ni, memang sukar dibendung. Tup tap cerita superman tak leh terbang pun, ending dia mesti berkenaan saka GAY.

Dalam tv ke, dalam media cetak ke, dalam internet ke, saka GAY ni lah duk canang rakyat supaya percaya. Bawak datang PSY, joget sikit-sikit, malam tu celah-celah lorong pesta GAY. habis semua cerita pasal GAY di tonton, ending mesti ketua GAY dia tunjuk.

Yang percaya pula, golongan yang seluar ketat nampak lurah tetek, nampak lubang jubur. Duk canang nak pertahankan negara, mendaulatkan islam. Apa bangang sangat orang malaysia sampai boleh percaya. Tapi itulah realiti.

Teknik muka kabur, muka ada iras sikit-sikit, bayar sana sini. Terus cop itulah ketua GAY. Yang percaya, bangang abadi.

Sejak bila pula ketua GAY tetek dia macam main gym. Pergghh, memang menakjubkan mereka buat video. Malapetaka kena di kelantan, tak cukup bagi petanda lagi ke.


Info Asal : DariAnakSungaiDerhaka
BAN GAYLisme ~ Saka Gay Muncul Di Siaran TV Malaysia! BAN GAYLisme ~ Saka Gay Muncul Di Siaran TV Malaysia! Reviewed by BANkami Blog on March 16, 2013 Rating: 5

8 comments:

  1. 1st!!

    im not GAY

    ReplyDelete
  2. Anwar GAY, NAJIB takut Bini.

    Rosmah juga bergaya dgn rambut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEMUA SALAH ANWAR IBRAHIM!

      Delete
  3. Kerja geng umngok mmg bodoh

    ReplyDelete
  4. SIAPA PERCAYA DIA GAY

    ReplyDelete
  5. aku xpercaya pon,..tu sume pusing2 jeh,.."brain wash"

    ReplyDelete
  6. berhempas pulas benar amenuu nak sumbat dia masuk penjara semula yer... takut gila betul najib kalah pru13... apsal gigih benar amenuu ni? mcm betul jer semua tuduhan penyelewengan najib@BN selama ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno risau kuasa hilang ramai masuk penjara. sebab tu duk risau kalah.

      Delete

Powered by Blogger.