BAN Politik ~ Adakah Muhyiddin Dan Najib Razak Tidak Sepakat

Dalam 2 3 hari ni banyak cerita menyatakan calon pkr @ pas nak bertanding jadi calon bebas, ada juga menyatakan masih ragu-ragu. Dan ada blogger umno terus amik port dengan menyatakan tiada sepakatan dalam PR. Tak cukup dengan itu, ada seorang blogger popular dan juga wartawan tv, membuat posting meminta komen antara mat sabu dengan obama. Aku ada komen, tapi komen aku tak dipublish. Tak pe, janji apa aku cakap kat dia, dia baca. Faham ke tak, lantak.

Isu PRU13, bila nak bubar, nak bubar dan nak bubar. Kalau setakat Mahathir dengan Toyo yang sendiri konfius dengan najib, bila nak bubar. Aku buat tak tau je. Sebab zaman mereka dah berlalu. Peninggalan kesan pemberian IC kepada warga asing, tuhan pertontonkan secara live. Nampak ke buta, itu dia punya tahap daya pemikiran.

Orang kanan najib, timbalan sendiri boleh keluarkan kenyataan "mungkin" pada minggu terdekat. Adakah ini menunjukkan tiada sepakatan dalam BN. Sehingga peringkat tertinggi sendiri konfius bila PRU 13 hendak diadakan.

Yang sibuk duk canang dalam berita adalah negara akan mengalami masalah bila PR memerintah. Hanya mereka yang bodoh saja akan percaya. BN dah berkhidmat untuk rakyat terlalu lama. Dan peninggalan terkini adalah jurang perbezaan miskin dan kaya terlalu ketara. Rumah mampu milik yang tidak mampu dimiliki oleh rakyat susah. Sehinggalah munculnya PRU, maka janji terus berjanji.

Jika kerajaan mahu yakini rakyat, tunjukkan demokrasi yang sebenar, bukannya demokrasi yang memihak!

Info Asal : Mkini
BAN Politik ~ Adakah Muhyiddin Dan Najib Razak Tidak Sepakat BAN Politik ~ Adakah Muhyiddin Dan Najib Razak Tidak Sepakat Reviewed by BANkami Blog on March 31, 2013 Rating: 5

7 comments:

  1. tunggu ms je umporno ni. atasn pn konfius. tu negara hutang billion!!!

    ReplyDelete
  2. prgi mampos la ko. bila nk bubar ke. undi ni aku xkn undi umporno.

    ReplyDelete
  3. duk sibuk jaga tepi kain org. dlm kain sendiri terkoyaak. umporno

    ReplyDelete
  4. kerja depa tuduh PR je. Dalaman depa dh nak hancuq lebor...

    ReplyDelete
  5. hanya golongan murtad dan syiah saja sokong PR

    ReplyDelete
  6. jangan dok bong bang fitnah org laen bai..lagi baik jana pendapatan di sini


    http://www.yournetpay.com/index.php?refcode=48831

    ReplyDelete
  7. Interested in earn extra money :) ;) ;0 ..Come join us and register at:

    http://www.yournetpay.com/index.php?refcode=48831

    ReplyDelete

Powered by Blogger.