BAN Politik ~ Bapa Saiful Bukhari Akui Liwat Adalah Konspirasi. [ Versi Umno Butthurt ]

Umno Butthurt Detected !! Benda yang tahyul, memang takkan lama. Penat blogger umno duk canang Anwar Ibrahim Al juburi. Sekarang bapa saiful bukhari yang di sondol mengaku itu semua konspirasi. So, ko nak tuduh bapa dia kena bayar ker. Ini mesti salah Anwar Ibrahim ni. Sampai bapa bukhari belot umno.

Kalau kesahihan ni benar, berkuburlah umno PRU13 ni. Mandat dah nak habis. Bila PRU ni SPR woiiii!!. Macai umno, sila buang gambar saiful bukhari yang ko duk bela tu. Sekarang dia dah butthurt kan korang semua.

Bapak dia dengar ceramah UAI kot. terbukak hati.


Info Asal : Janji Di Capati
BAN Politik ~ Bapa Saiful Bukhari Akui Liwat Adalah Konspirasi. [ Versi Umno Butthurt ] BAN Politik ~ Bapa Saiful Bukhari Akui Liwat Adalah Konspirasi. [ Versi Umno Butthurt ] Reviewed by BANkami Blog on March 08, 2013 Rating: 5

8 comments:

  1. HAHAHAHAHAHA....

    PADAN MUKA NAJIB ROSMAH!!!

    ReplyDelete
  2. penjilat bontot najib takkan percaya. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. dulu dia takut kena c4. mandat dah habis. tu berani.

      Delete
    2. kena tembak ngn kapal selam scorpene

      Delete
  4. DENGAN INI AKU ISYITIHARKAN.

    ANON MENGGANTIKAN NAJIB BERMULA ESOK.

    ReplyDelete
  5. Lu caye ke?. Ntah2 bila rm dah masyuk juta2 dgn selamba je u turn. Maklum la dah dekat pru ni dan dgn keadaan najib yg terdesak ni, time ni la nak pow najib. Tapi klau betul dia dah sedar, alhamdullillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia dah insaf kot. dah tua. hidup pn xlama.

      Delete

Powered by Blogger.