BAN Politik ~ Macai Umno Kutuk Ustaz Azhar Idrus Versi Macai Bodo !

Kesian kat Jib, ada macai, macai yang bengap. Ustaz Azhar bagi kuliah dengan cakap kasar macam tu sebab sekarang umat islam ramai yang bodo. Tidak tahu hukum hakam tapi buat tafsiran ikut suka hati. Ustaz yang peramah tinggal ustaz yang makan gaji je, berani tegur bila orang atasan suruh tegur. Sebab tu masyarakat makin bangang. Adanya ustaz azhar boleh bagi pengajaran sikit pada geng bodo ni.

Kesian kat Sudin Sahak, cuba menegakkan kebenaran. Apa ilmu agama ko ada sudin woiii. Buat la video nak dengar sikit ceramah hang tu. Kot boleh menggantikan fathul bari ka. Mana tau kot ko boleh masuk kerusi lawan TGNA.

Nah ko saksikan sendiri Sudin ni kena kow kow pada peminat tegar ustaz azhar. Aku suggest pada sudin, baik ko pergi jumpa papagomo, cuba sembang dengan dia. Aku syak dia sunyi sebab tengah kecut tak hadir mahkamah. Ceramah papagomo mesti ko suka sudin kan. Rambut ko dengan papagomo hampir sama, cuma ko sedikit dress up, ada kaler putih. Comel gitu.




Info Asal : Sudin Macai
BAN Politik ~ Macai Umno Kutuk Ustaz Azhar Idrus Versi Macai Bodo ! BAN Politik ~ Macai Umno Kutuk Ustaz Azhar Idrus Versi Macai Bodo ! Reviewed by BANkami Blog on March 25, 2013 Rating: 5

5 comments:

  1. Patik mohon sultan langkasuka pancung ini sudin!

    ReplyDelete
  2. Bodoh punya sudin.

    ReplyDelete
  3. yang tinggal dalam umno semua yang dah expired. otak dah jem. antara kebenaran dgn jahil pn dah xboleh beza. terlampau bengap!

    ReplyDelete
  4. tak kira la,, uai tetap di hati,, hehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.