BAN Politik ~ Najib Razak Kantoi Siaran TV Interaksi Bersama Najib

Najib najib. Rakyat suruh debat dengan Anwar Ibrahim. Buat wawancara ada pula yang kantoi. Dahla bukan siaran langsung. Adoii. Kalau betul la ni video editing daripada pakar macai umngok yang buat. Amat memalukan. Bila rakyat minta Najib dan Anwar berdebat. Pelbagai alasan diberi.

TV 3 tunjuk gambar belakang orang lain, TV 1 pula orang lain. Sendiri mau pikir la. Apa yang aku mahukan debat antara 2 pemimpin.

Dalam TV bukan main duk kata manifesto bankrap kan negara. Bila ajak berdebat, jawapan macam taik yang keluar. Macai umngok pun sama jer. Buat video bodoh jer reti.

Adakah aku anti umno, tidak. Aku pemuja umno dari kecik sampai sekarang. Tapi sedih lagi perih pedih bila umno hari ini di pimpin oleh mereka yang bodoh.


Info Asal : PR FB
BAN Politik ~ Najib Razak Kantoi Siaran TV Interaksi Bersama Najib BAN Politik ~ Najib Razak Kantoi Siaran TV Interaksi Bersama Najib Reviewed by BANkami Blog on March 13, 2013 Rating: 5

14 comments:

  1. kalau tak kantoi tu, bukan najib. hahaha

    ReplyDelete
  2. clever clever squirrel jumping at last fall on the ground also. hikhik.. kelakar je peribahasa tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. conpiuss mat salleh baca hawhahwhah

      - Admins blog 3 dalam 1
      http://blog3dalam1.blogspot.com/

      - Facebook fan page
      https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

      - Ping blog artikel @ Facebook
      https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

      Delete
  3. Replies
    1. ko tak nampak ke, TV1 gmbr belakang lain, TV3 gambar belakang lain. tu la kantoi.

      Delete
  4. AKU SYAK MEREKA YANG EDITOR VIDEO NI SAJA NAK KENAKAN NAJIB.

    MOHON PERKASA BUAT DEMOSTRASI PADA EDITOR VIDEO.

    HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. pentas dia boleh pusing2 kot.. berbaik sangka la..
    bersyukurla sbb najib nak jawab soalan rakyat.. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dgn ini berfikiran positi. terpengaruh dgn dakyah anon 12 March 12, 2013 at 6:51 PM

      HAHAHAHAHAHA

      Delete
  6. Tak tengok, rasa rugilah pulak!! Ah Jib Bo.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam youtube mesti ada. ko search jela situ.

      Delete
  7. TV1 siar lambat 10-15 minit. DS najib mula di kerusi tengah kemudian beralih 2 kali di kerusi penonton dan kembali ke kerusi tengah.( TV3 penganjur dan NST.). Sebab tu kalau bukak tv1 dan tv3, siaran takkan sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepatutnya buatlah secara live. bila najib nk debat?

      Delete
  8. ok bro..

    dah link blog bro..

    link blog saya diblog bro..

    jazakallah...

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.