BAN Politik ~ Perbelanjaan Berhemah Versi ROSMA....

Nama saya rosma, saya suka mengumpul duit dari kecil lagi. Saya meminta semua kanak-kanak kecil hari ini dapat menyimpan duit dari sekarang. Ini berikutan, tekanan ekonomi di masa akan datang lebih parah dari sekarang. Anda semestinya mengimpikan shopping ribuan ringgit, cincin yang comel cantik, rambut yang sentiasa di salun gerbang merbak semerbak harum.

Itu adalah realiti kehidupan seorang wanita. Dengan ini aku memberi sedikit tips daripada rosma yang sangat menakjubkan untuk diterapkan kepada kanak-kanak supaya menabung dan mengkayakan bank yahudi. Kemudian membeli barangan yahudi,selepas itu membuat demostrasi boikot yahudi. Oh, harap aku tidak tergolong dalam golongan part time boikot.


She's acting the role and dressing the part, pretending to be bored
She sells street cred with no smile, at the local record store
The truth about conformity, is it bites without a sting
Trends come and go, but when you're alone it doesn't mean a thing
Where is the line? Where is the line?
Between your fashion and your mind
-Billy Talent-

Info Asal : FB
BAN Politik ~ Perbelanjaan Berhemah Versi ROSMA.... BAN Politik ~ Perbelanjaan Berhemah Versi ROSMA.... Reviewed by BANkami Blog on March 18, 2013 Rating: 5

9 comments:

  1. dan sesungguhnya, aku menyayangimu syg rosma.

    ReplyDelete
  2. sy akn kmpul duit dr skrg..rosma idolaku

    ReplyDelete
    Replies
    1. rosma kekasih aku, ko jgn cari pasal!

      Delete
    2. KAPLA BANA HANG! ROSMA BEKAS BINI KETIGA AKU!

      Delete
  3. lepas semua budak permata pandai menyimpan. hahaha

    ReplyDelete
  4. MAMA SGT PANDAI BERJIMAT!! I LOVE U MAMA ROSMAAAA!!!!

    ReplyDelete
  5. nanti zunar kena c4 kat rosma lepas ni.

    ReplyDelete
  6. mne tabung aku,,,laa big mama dh curi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. big mama ada bukak tabung la. duit ko selamat. nanti mintak cincin satu dgn big mama. papa jib mesti bagi.

      Delete

Powered by Blogger.