BAN Bontot ~ Demokrasi Bontot laungan Penyokong Umporno

Sebenarnya siapa yang suka provoke. Penat dalam berita harian, utusan, kosmo, hmetro duk tunjuk umporn ni sesuci murni. Tapi buat kacau kat ceramah anwar ibrahim. Bila ajak debat, bermacam alasan ada, taik idung tersumbat la, demam la, bontot sakit tak bleh berdiri lama la, debat budaya tidak tamadun la, debat untuk kanak-kanak sajalah.

Ada otak ke tak de otak geng yang buat provoke ni. Aku syak terminum lebihan air ketum ni. Tak pun mabok air sejuk, tak pun meroyan tengok tubuh anwar. Ingat anwar gay, so depa nak tackle. Macam sial la perangai umporn ni.


Info Asal : AmenoWorld
BAN Bontot ~ Demokrasi Bontot laungan Penyokong Umporno BAN Bontot ~ Demokrasi Bontot laungan Penyokong Umporno Reviewed by BANkami Blog on April 29, 2013 Rating: 5

3 comments:

  1. provoke polis tak mrh, nanti polis akan ckp, mereka buat ceramah tanpa permit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. silap tu, nanti polis tolong bagi jln untuk provoke

      Delete
  2. satu ayat je. BODOH

    ReplyDelete

Powered by Blogger.