BAN Politik ~ Betina Macam Ni Uztaz Azhar Marah, Bodoooo..

Aku kata bodoh kan, memang bodoh pun minah ni. Kalau cerdik takde kata kat ulamak macam tu. Tapi itulah umat akhir zaman. Nak buat macam mana. Bila perempuan mula membodohkan diri.

Masalah sosial, kat mana-mana negeri pun ada. Kat iran sendiri pun ada, kat arab sendiri pun ada. Walaupun sistem pentadbiran islam diterap. Manusia bebal abadi ni tetap wujud. Termasuklah minah sekor nih.

Ko nak kata pentadbiran tak betul, its ok. Ko hentam pasal rasuah, biar berfakta bertulis, bukannya tulisan blogger umporno. Tapi itulah kebebalan macai umporno. Musim panas, memang la panas. Ko nak sejuk duk dalam aircond la.

Bodoooo....


BAN Politik ~ Betina Macam Ni Uztaz Azhar Marah, Bodoooo.. BAN Politik ~ Betina Macam Ni Uztaz Azhar Marah, Bodoooo.. Reviewed by BANkami Blog on April 05, 2013 Rating: 5

14 comments:

  1. mesti macai umporno. tudung pn xpakai, nak komen ulama. bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok je la karnival umngok buat. xjoget punggong, xumngok la.

      Delete
  2. apa nk pelik, macai umngok ni pn selalu duk sebar berita pasal porn. tu tgk kelantan je nampak seberang thai.

    ReplyDelete
  3. baso menate tino gilo!

    ReplyDelete
  4. Aku pelik, ramai tino2 yg marah beto denge pas, tp dok mekah buat umrah tiap tahun tp dok maki tok guru sokmo! Sama la dgne yg kelat umno, tiap tahun g buat haji, umrah tp ckp pasal hudud, dok kate x blh. Bodoooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb bodo tersemak dlm hati. yang duk hina tok guru semua yang xtutup aurat.

      Delete
  5. http://bilarentapbangkit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. http://bilarentapbangkit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. tino ni budok uitm ko? uh patut ah bodo supo tuh...hahahaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. uitm key rama pengampu BN. tu bodo nok mapuh.

      Delete
  8. alamat mati terjelir lidah ler betina macai ni

    ReplyDelete
  9. cayalah juliani zaidi..apa yang anda katakan memang betui...

    ReplyDelete
  10. ape adahal, Abu Jahal dilahirkan di Mekah, dibesarkan di Mekah dan Mampos di Mekah, inikah pula si UMNO BN si talibarut Amerika...so fikir2kan lah yer

    ReplyDelete

Powered by Blogger.