BAN Politik ~ Iklan Mengguris Hati Ibu Bapa Versi BN

Oh PR, kenapakah dikau mengguris hati ibubapa BN dengan ayatmu yang persis romantis gitu. Apakan daya semua itu permintaan generasi muda yang mual nak muntah meloya dengan cara pengurusan duit kronisme yang diamalkan melebihi 50 tahun.

Kebangkitan generasi Y sepatutnya diambil peduli oleh kerajaan, tapi mereka terus menerus menekan generasi baru dengan pelbagai tax dan pinjaman yang mungkin akan meningkatkan kadar bankrap generasi muda baru.


Info Asal : Serambi Politik
BAN Politik ~ Iklan Mengguris Hati Ibu Bapa Versi BN BAN Politik ~ Iklan Mengguris Hati Ibu Bapa Versi BN Reviewed by BANkami Blog on April 25, 2013 Rating: 5

5 comments:

  1. Anon Menteri KewanganApril 25, 2013 at 3:13 PM

    kami sepakat akan membuat satu polisi yang mana akan membankrapkan world bank. nantikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejak bila aku lantik ko jadi menteri kewangan?

      Delete
  2. Satu iklan yg buatkn najib butthurt

    ReplyDelete
  3. Elok lah kita berhijrah kepada yang lebih baikkkk.. itu Sunnah . Kalo kita dah tahu yang kerajaan yang ada ni dah lemah n byk tak bagus dan tak berkualiti lagi apa salah nya kita berubah bagi orang lain yg lebih baik.. Mudah aje kannnn.. Yang kalah tu guna masa semasa kalah ni (5 tahun ) untuk muhasabah dan baiki diri, apa masalahnya..Ni idak,, dah tahu diri tu lemah n orang tak mahu dok gagah jugak nak jawatannnn.. Awat hampa ingat hampa boleh hidup nak tongkat dunia kaaaaaaa. Ingat2 lah kubor sama.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.