BAN Politik - Lim Kit Siang Kena Halau Tapi .....

Aku tak tau samada betul lim kit siang kena halau ataupun macai duk melalak sama sendiri. Kenapa tak zoom dekat je gambar lim kit siang kena halau. Macai buat video selalu buat orang konfius.

Macai tengok video ni mesti suka, mesti habis duk cerita kat luar sana lim kit siang kena halau oleh orang melayu johor. Hebat betul orang melayu johor kan. Semua business besar kat johor, semua milik melayu. Aku syak lim kit siang ni kena halau kat cafe mewah orang melayu. Dibawah pimpinan BN selama 55 tahun melayu berjaya buka cafe untuk halau lim kit siang. Hebatnya melayu.

Cuba cari, dimana lim kit siang. Siapa jumpa aku bagi seposen duit gambar rosma limited edition.

BAN Politik - Lim Kit Siang Kena Halau Tapi ..... BAN Politik - Lim Kit Siang Kena Halau Tapi ..... Reviewed by BANkami Blog on April 29, 2013 Rating: 5

9 comments:

  1. itulah 1 malaysia jibby. hahahaha

    ReplyDelete
  2. aku tak nmpk pn mana lim kit siang.

    ReplyDelete
  3. Tak kiralah janji halau DAP. Depa ni bawak bala dan sebenarnya tak menyokong pun PAS.

    ReplyDelete
  4. melayu johor berjaya diperlembu oleh pemimpin2 umno yg korup. pemimpin2 umno harta melimpah ruah kerana songlap harta dan dana rakyat. rakyat di bawah terus menerus berjaya diperbodohkan kerana menafikan fakta di depan mata. modal mereka hanya bersyukur dan isu2 peribadi. melayu yang bahalol abadi. negara lain jauh tinggalkan kita.
    waktu pru dana rakyat juga yg ditabur. melayu bodoh berebut dan berterima kasih kpd umno kerana kebodohan menyangka wang dari tabung umno. pemimpin2 umno akan terus hidup macam raja lepas pru kerana berjayanya memperbodohkan melayu terutamanya melayu johor.
    aku menyeru kepada melayu johor untuk bertanya kepada diri .. kenapa melayu di negeri lain menolak umno ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. org jawa mmg mcm tu. bajet diri hebat. padahal kena kontrol dan diperbodoh. tengok jela jawa kt indon. tu serpihan perangai jawa indon la tu.

      Delete
    2. negara lain jauh tinggalkan kita? pertumbuhan ekonomi negara dalam 5% ke 6% di waktu ekonomi dunia dalam keadaan kelam. rata-rata negara dunia mencatat pertumbuhan kurang dari 5%. malaysia tergolong dalam negara yang mencatat pertumbuhan baik. pada sidang world economic forum baru-baru ini, banyak pelabur berminat dengan malaysia. kalau takde background ekonomi, jangan cakap suka-suka la brader!!

      Delete
    3. betul ke melayu negeri lain menolak umno?? ke melayu kelantan je?? yang kat negeri lain tu, mungkin yang 'loud minoriti' yang bising seolah-olah semua orang tolak kerajaan sekarang. padahal, sebilangan yang sangat lantang bersuara.. mari kita lihat keputusan pru13 nanti!!

      Delete
  5. Ahhhh... Piiiirraaaaaaaahhhhhhhhh!!!

    ReplyDelete
  6. insyaallah ade perubahan..... aminnnnnnnnn

    ReplyDelete

Powered by Blogger.