BAN Politik ~ Taib Mahmud Isteri Comel Telah Bekerja 2.3 Juta Bulan Dalam Hidupnya.

Kenapa jadi kaya ni seronok, tambah lagi berkuasa untuk memberi perintah suruh dengan sesuka hati. Pergi kemana-mana orang sanjung, orang puji, cium tapak kaki, celah ketiak, celah paha semua celah lah. Maklumlah nak bodek dapat projek daripada yang berkuasa. Sebab tu, bila ada kuasa, berat dihati ibarat putus cinta, ibarat hati dihiris bagaikan tiada rasa kasihan. Dayyum politician

Makan nasi dalam cuka, Harap tidak bermasam muka.
Dulu main selalu kalah, INIKALILAH.


Info Asal : SAMM
BAN Politik ~ Taib Mahmud Isteri Comel Telah Bekerja 2.3 Juta Bulan Dalam Hidupnya. BAN Politik ~ Taib Mahmud Isteri Comel Telah Bekerja 2.3 Juta Bulan Dalam Hidupnya. Reviewed by BANkami Blog on April 21, 2013 Rating: 5

6 comments:

  1. TYPO detected RAMM bkn SAMM

    ReplyDelete
  2. Biaq kt dia jangan dengki...nk cari sendiri....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan, biarkn dia rompak semua.

      Delete
  3. Ada bukti dokumen tak? Sapa2 pun buleh buat statement mcm ni.. Aku pun buleh buat cakap Taib ada RM1trillion

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia kira melalui aset yg dia ada. apehal ko bodoh sgt. patut la jadi macai umporno.

      Delete

Powered by Blogger.