BAN DSAI - Anwar Ibrahim Ditangkap Romantik Sambil Makan Mee

Whohoho, so cool dengan selamba bergaya sambil romantik penuh asyik. Sehingga terlupa gambar diambil secara senyap. Begitu asyik 2 pasangan sejoli ni beromantik sambil menikmati hidangan lazat mee. Aku syak nanti rosma akan jeles dan akan meminta majib untuk turut serta lebih romantik.

Mungkin penyiaran TV boleh dijadikan macai terhebat untuk membentangkan kisah romantik rosma dan majib di masa akan datang. Walau apa cara bagaimana sekalipun, anwar so romantik dengan isterinya. Tabah menghadapi pelbagai tohmahan fitnah.


Info Asal : SerambiPolitik
BAN DSAI - Anwar Ibrahim Ditangkap Romantik Sambil Makan Mee BAN DSAI - Anwar Ibrahim Ditangkap Romantik Sambil Makan Mee Reviewed by BANkami Blog on May 12, 2013 Rating: 5

8 comments:

  1. salute la DSAI !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Allah..Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..
      Lindungi lah dan berkati lah pasangan hamba Mu ini..amin

      Delete
    2. amin. semoga DSAI terus tabah dan memperjuangkan rakyat daripada kejahatan manusia yang rakus harta

      Delete
  2. walaupun ditimpa pelbagai musibah, isterilah tempat suami merehatkan minda dan menenangkan fikiran

    ReplyDelete
  3. Tak pernah aku nampak najib sanggup makan ngan bini dia mcm ni. InsyaAllah Berkat doa semua DSAI akan teruskan perjuangan. Lawan tetap lawan.

    ReplyDelete
  4. Ini Bukan saya, tapi pelakon upahan UMNO-BN. Rambut muka sama, tapi perut tak sama! Sah bukan Anwar Ibrahim!

    ReplyDelete
  5. Aah, betullah cakap ko, baru aku perasan, macam mana ko boleh nampak perut dia, ko kasyaf ke, dia pakai baju tu.. hebat binatang gendolan umngok skrg, ajaib pun ada, mata ko hebat.. mata sape ko pakai agaknye???

    ReplyDelete
  6. perghlamak! posing DSAI kacak bergaya macam aku~ hahahahaha!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.