BAN PoliKartun - Troll BR1M Najib Razak Versi Kartunis Sabah Maju

Orang sabah telah sedar, aku syak mereka pun dah naik bosan dengan dakyah TV3 duk asyik tayang sayang selangor. Duk tunjuk pembangunan negeri lain, sedangkan sabah tersenarai negeri termiskin dalam malaysia. Tapi ada je macai BN yang bengap malas membaca duk kata kelantan negeri termundur. Masih dalam mimpi, duk baca artikel zaman era 70an. Macam tu la jadinya. Sebab tu nak debat kecut.

Mari kita tengok kartun yang dipersembahkan dari sabah khas untuk Najib Razak BR1M. Memang transformasi habis dari sabah. INIKALILAH


Info Asal : MazeerMohamad
BAN PoliKartun - Troll BR1M Najib Razak Versi Kartunis Sabah Maju BAN PoliKartun - Troll BR1M Najib Razak Versi Kartunis Sabah Maju Reviewed by BANkami Blog on May 02, 2013 Rating: 5

4 comments:

  1. org sabah pun dh ramai tolak BN. sebab pandai janji curi.

    ReplyDelete
  2. INI KALILAH. KITA TUKAR!!!

    ReplyDelete
  3. byk sgt ic free kt sana. org sabah pn naik benci dgn BN

    ReplyDelete
  4. kat sabah ada unifi tak? Selangor ada, siapa memerintah. PR

    ReplyDelete

Powered by Blogger.