BAN Politik - Ibu Tunggal Kempunan Kalah Saman MB Selangor

Kesian kat ibu tunggal ni. Aku suggest Bik Mama bagi inisiatif kepada mereka. Bagi duit poket ke, bagi bantuan lain yang lebih masyuk ke. Ke tunggu GE14 baru wakil rakyat timbul nak perjuangkan ibu tunggal. Keputusan mahkamah dah tetap, tak dapat la merasa duit saman kan.

Tapi PRU13 dah habis, sekarang era Najib. Geng Ibu tunggal ni aku cadangkan pergi ramai-ramai ke pejabat najib minta tuntutan. Mesti najib bagi. Kan rakyat didahulukan.


Info Asal : OmakKau@Rodziah
BAN Politik - Ibu Tunggal Kempunan Kalah Saman MB Selangor BAN Politik - Ibu Tunggal Kempunan Kalah Saman MB Selangor Reviewed by BANkami Blog on May 13, 2013 Rating: 5

6 comments:

  1. alhamdullh. kebenaran tertegak juga.

    ReplyDelete
  2. Sejak bila PR percaya pada mahkamah? muskil aku.

    ReplyDelete
  3. mungkin allah x memberkati usaha nak saman menyaman tu...

    ReplyDelete
  4. yang tak percaya kepada mahkamah ni sebenarnya UMNO bukan PR.Tengoklah kes liwat Anwar, dah dua kali mahkanmah putuskan beliau tidak bersalah tapi puak-puak UMNO masih lagi menyebarkan fitnah kes liwat tersebut.

    ReplyDelete
  5. Undi umno bermakna undi lucah bertambah lagi lah kerutuhan moral dikalangan orang melayu yg bangang dan bahalul.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.