BAN SPR - Kertas Undi Dijumpai, Siapa Mahu JAWAB

Pergghh, ini memang hot. Sampaikan kertas undi pula dijumpai. Siap duk atas meja kayu lagi tu. Kesahihan berita ni aku tak pasti. Siapa yang memegangnya pun aku tak tahu. Yang pasti siapa terjumpa tu, pandai-pandai la ko jadi anonymous sementara bahan bukti dibawa ke mahkamah.

Dengar cerita benda ni berlaku di terengganu. Kesahihan berita ni, ko tanya la member ko yang kat terengganu. Kot-kot mereka tahu.


Info Asal : PANAS
BAN SPR - Kertas Undi Dijumpai, Siapa Mahu JAWAB BAN SPR - Kertas Undi Dijumpai, Siapa Mahu JAWAB Reviewed by BANkami Blog on May 12, 2013 Rating: 5

10 comments:

  1. biar betul. mat said perlu jawab ni.

    ReplyDelete
  2. kali ni SPR jadi gila terus bila tengok bukti ni.

    ReplyDelete
  3. mmg hot issue ni. agak2 SPR nk buat muka kuceng dlm TV lagi taak. hahaha

    ReplyDelete
  4. benda macam ni takleh dibiarkan sebagai dengar2 saja
    bakaq sama itu SPR LOL

    ReplyDelete
  5. bodoh...xpenah mengundi ke??....klau yg pegi mengundi, kertas tu akan dikoyak kan macam koyak tiket wayang...yg ni masih ada lagi....bodoh sape yg percaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko sebenar bodoh. tu kertas yg telah dikoyak la tu. janganlah bengap. nampak sgt ko tak mengundi. sebelum undi dia ada 2 siri no. kat tempat koyak dan satu kat kertas undi. ko buta ke tu no.siri kertas mengundi. BODOH

      Delete
  6. Yang tu dah siap kira lah.. dah terikat rapi kiraan seratus-seratus.. nak buat fitnah tu agak2 la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 ikat seratus-seratus? ada ke seikat seratus dalam gambar tu? daif pulak meja tempat diorang kira tu, macam kat warung je, idakpun pondok dok tunggu beruang macam ko lalu..

      Delete
  7. Fitnah ni... ade pangkal nama dato. DATO FITNAH NI...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.