BAN Curang - Isteri Di Hamilkan Oleh Kawan baik Sendiri 10 Bulan

Dayyum betul mat salleh ni. Aku rasa semua kenal siapa mamat ni. Memang popular dalam TV. And paling butthurt bini kawan baik sendiri pun dia sapu. Mostly tau kehidupan bebas yang dianuti golongan omputeh ni. Benda mcm ni aku rasa bukan berlaku kat omputeh je, melayu, cina india kat malaysia pun berlambak ada kes macam ni. Cuma tak kecoh sebab tak popular mcm retis ni.

Hopefully di jadikan pedoman atau peringatan kepada family-family dalam malaysia. Bila nafsu menguasai cinta, bahana datang menimpa.


London: Pengasas siri X Factor, Simon Cowell dilapor akan menjadi bapa kepada bayi isteri rakan baiknya, jutawan pemilik kasino, Andrew Silverman.

Silverman memfailkan tuntutan cerai daripada isterinya, Lauren awal bulan lalu, tetapi tidak diketahui sama ada dia melakukan demikian selepas mendapat tahu isterinya hamil dengan anak Cowell. 

Dia yang diwakili peguam keluarga Manhattan Cohen Goldstein memfailkan tuntutan cerai pada 24 Julai lalu. 

Pasangan itu mempunyai seorang anak lelaki, Adam, 7, hasil daripada perkahwinan mereka.

Sebelum ini ada gambar menunjukkan aksi mesra Cowell, 53, bersama Lauren, 36, ketika bercuti di Caribbean pada Januari tahun lalu walaupun Silverman turut menyertai percutian itu dan berada tidak jauh dari mereka.

Sumber yang rapat dengan Cowell sebelum ini pernah berkata, mogul muzik itu tidak ingin mempunyai anak. 

Sumber itu juga berkata, kehamilan terbabit tidak dirancang dan Cowell benar-benar terkejut.

Bagaimanapun Cowell dikatakan dapat menerima kenyataan bahawa bayi yang bakal lahir itu adalah anaknya.

Lauren dikatakan hamil 10 bulan. Publisiti yang mengejutkan itu muncul hanya beberapa minggu sebelum bermulanya musim baru siri X Factor AS September depan.

Cowell dan Lauren yang menyerupai wajah bekas tunangnya Mezhgan Hussainy dikatakan sudah berkawan lebih lima tahun.

Cowell kini dikatakan sibuk dengan kes hartanya bernilai £225 juta (RM1.1 bilion), yang pastinya cukup untuk menyara anak yang bakal lahir itu.

Info Asal : HMetro

Post a Comment

6 Comments

  1. Pakai seksi mcm tu, duk sebelah. gila ko. aku pun naik stim. kena plak bersentuhan. mau keras kote.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa la mat salleh...depa ni gila moral problem..cam animal.semua depa balun bro..bina ka.kawan ka anak ka...ops.. kat malaysia pun balun anak sendiri

      Delete
  2. dorang ni memang gila.. sekarang ni cara hidup dorang dah berjaya disebarkan di negara-negara Islam. itu lah yang dorang mahu kan sebenarnya. dah berjaya misi dorang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. + disokong oleh menteri-menteri.

      Delete
  3. hadoiii... punah ranah masyarakt.

    ReplyDelete