BAN 20sen - Sususan Ayat Super Spontan Najib 20sen

Sape minat super spontan and saper tak minat super spontan. Tu hak ko nak minat ke tak. Seriusly aku minat sebab nak gelak ketawa. Tapi yang ni bukan aku nak bagitau cerita susunan super spontan pun. Ni satu susunan ayat yang dibina menggunakan gaya berhemah seorang rakyat malaysia yang dahagakan kepimpinan 20sen.

Just 4 laugh. nak serius, sila bunuh diri.


Maksud yang ditulis : "Najib botak penipu rakyat yang bodoh penyebab barang naik"

Info Asal : facebook
BAN 20sen - Sususan Ayat Super Spontan Najib 20sen BAN 20sen - Sususan Ayat Super Spontan Najib 20sen Reviewed by BANkami Blog on September 15, 2013 Rating: 5

5 comments:

  1. ayam kfc lagi sedap

    ReplyDelete
  2. Selepas 1998 politik mula berubah..
    Selepas 1998 ceramah dah ribuan yang datang...
    Selepas 1998 poster dan banner cantik menarik...
    Selepas 1998 dah berani mengaku ahli parti...
    Selepas 1998 dah mula nak mengganti...
    Selepas 1998 bangsa lain pun mula mengundi...
    Selepas 1998 dah dapat banyak kerusi.....
    Selepas 1998 dah boleh buat menifesto sendiri....
    Selepas 1998 dah mau jawatan itu ini....
    Selepas 1998 dah berubah dah bergaya....
    Jadi...jangan lah lupa diri....
    Nanti jadi sebelum 1998 semula......
    Orang makin maju tapi kita makin layu....

    ReplyDelete

Powered by Blogger.