BAN SyokHabis - Tarian K-Pop Gadis Seksi Korea. Ah Ah Ah 1.6

Untuk menghiburkan rakyat, banyak tak. Sikit je kan. Mesti ada yang backup lepas ni. Kot ada lepas ni cakap ia adalah sebagai pembelajaran joget untuk kanak2 bawah 1 tahun. Ke macam mane. Ala, setakat joget2 ni kan ramai macai suka. Seingat aku lah, ia segaris dengan ceramah UAI time tu. Kalau tak silap aku la.

1.6 juta, boleh buat berapa rumah PPRT dengan kos sebijik 40 ribu. Takpe, bleh tengok awek korea lagi best kan. Kan ramai yang dah undi. Tataplah puas2 keberkesanan perbelanjaan berhemah.

Kerajaan pada tahun lalu bersungguh-sungguh menafikan bahawa usaha untuk membawa masuk kumpulan hiburan K-Pop bagi acara Hari Belia Negara 2012 ditanggung dengan wang rakyat.
Laporan Audit Negara 2012 bagaimanapun mendapati sebaliknya – tiga kumpulan itu didapati dibawa masuk dengan kos RM1.6 juta yang ditanggung kerajaan.

Kementerian itu juga ditegur atas "perbelanjaan tinggi" dan "tidak "selaras dengan peraturan perbelanjaan berhemat" bagi belanja lain untuk sambutan tersebut – berjumlah hampir RM3 juta.

Tiga kumpulan K-Pop – U-Kiss, Teen-Top dan Dal shabet – ditampilkan untuk persembahan ke acara tersebut oleh syarikat Stadium First Sdn Bhd.

Ketua setiausa kementerian Mohd Mohamad dalam laporan Bernama tahun lalu menyatakan bahawa kos untuk membawa masuk persembahan tersebut ditanggung oleh penaja.

Info Asal : Malaysiakini
BAN SyokHabis - Tarian K-Pop Gadis Seksi Korea. Ah Ah Ah 1.6 BAN SyokHabis - Tarian K-Pop Gadis Seksi Korea. Ah Ah Ah 1.6 Reviewed by BANkami Blog on October 02, 2013 Rating: 5

8 comments:

  1. ala, apa nk kecoh. sejuta nam je pun.

    ReplyDelete
  2. Cita-cita untuk melancarkan satelit ke ruang angkasa lepas bagi merakam imej beresolusi tinggi mungkin akan menyebabkan negara menanggung kos sehingga RM1 bilion, kata MP pembangkang.
    MP Stampin Julian Tan Kok Ping (kanan) dan MP Bukit Mertajam Steven Sim Chee Keong membuat anggaran kos itu dengan mengambil kira kegagalan program RazakSat 1, program RazakSat 2 yang sedang berjalan, serta beberapa program satelit mikro yang dilancarkan sejak tahun 2000.

    RazakSat 1, yang hanya beroperasi selama setahun selepas dilancarkan pada 2009, hanya berjaya merakam 1,300 gambar dengan ralat 37km, dengan kos RM142 juta.

    RazakSat 2, yang dijangka akan dilancarkan pada 2016, pada masa ini dianggarkan melibatkan kos RM271.9 juta.

    ReplyDelete
  3. IGP: Boleh jadi senjata api jatuh dalam laut

    Ahmad Fadli KC
    11:31AM Okt 2 2013

    Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar yakin bahawa senjata api polis yang dilaporkan hilang dalam Laporan Ketua Audit Negara 2012 tidak jatuh ke tangan penjenayah.

    Menurutnya, setiap senjata api dilengkapi tanda pengenalannya dan sehingga kini polis belum pernah mengesan senjata api tersebut digunakan mana-mana penjenayah.

    ReplyDelete
  4. fappp.. gmbr seksi gila. stim aku

    ReplyDelete
  5. tetek kecik pon nak stim. sial la rokok naik puiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  6. u-kiss~~~ ♥ >_< ♥
    kevin~ ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥
    kiseop~ ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥
    teen top~~~~ SBAJDJWHDJKAHNXDMSAX
    niel~ ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥
    l.joe~ ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥ >_< ♥
    saranghaeyo~~~
    himpunan jutaan belia ? ah~ sorry la aku nak pegi~ baik duk depan PC, kejap lagi ada fangirl yang rakam terus masuk youtube~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni msti kaki k pop. ko mesti pi tgk kn

      Delete

Powered by Blogger.