BAN Pening - Kalimah Allah, Debat Bermula - BANkami

Tuesday, January 21, 2014

BAN Pening - Kalimah Allah, Debat Bermula

Pergghh... Isu kalimah allah ni makin melarat. Paling hot sesama islam berdebat. Bukannya antara ketua agama islam dan ketua paderi. Tapi yang pening lagi mabok laut. Kat sabah sarawak bleh jer guna kalimah allah. Kat semenanjung tak bleh. Bukan ker tu dah daberrr setanderddd... Nak haramkan, biar la seluruh malaysia. Takleh guna. Titik.

Now, khalid samad dah bagitau persediaan untuk debat dengan noh omar.. Tunggu jawapan noh jer... Soal kangkung ni tak nak debat ker.. Isu ketara ni.. Harga kangkung harini naik ke turun..

Info Asal : Twitter

5 comments:

  1. berani ker mamat tu nak debat. pasal kangkung boleh lah.. ada bekap besar najib rosmah

    ReplyDelete
  2. kah kah kah.. agak2 mcm maner muka mamat ni time debat

    ReplyDelete
  3. ku tak pakai jenama CK. aku pakai jenama KFB

    ReplyDelete
  4. Pelik. Patutnya ajak yang si Lawrence tu berdebat. Ni si Khalid ni jadi proksi kepada orang2 Kristian. Yang si Kristian tu rilek je tengok kita yang sibuk bergaduh. Ya Allah ya Tuhanku, rasa macam teruknya keadaan sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno idea... ko tak kenal lagi ker... hahaha

      Delete

Pages