BAN Politik - BN Tubuh Skuad Sakai Pilihanraya Kajang. Longkang Pemikiran

Nak gelak nantikan.. kesian sbb anak melayu.. Umur muda jer lagi aku tengok.. Duk bertaikwando la pulak.. Ke silat tampar kepala buaya.. Silat teropong ker... Aku syak mereka yang keluarkan idea ni, baru keluar dari gua alam hang tuah.. Tak pun tersesat masuk bandar sampai ke mesyuarat bahagian.. Bagi idea mengarut sakai macam ni.. Politik ni berlawan dengan hujah la samdol... Berdebat.. Ko nak berperang, baik ko sewa armada pergi syria ke, pergi palestine ke.. Haaa, kat sana baru perang.. Tak pun amik tiket join sekali armada yang ada sekarang ni.. Suh hantar ukraine... #lol


Info Asal : FB, FB
BAN Politik - BN Tubuh Skuad Sakai Pilihanraya Kajang. Longkang Pemikiran BAN Politik - BN Tubuh Skuad Sakai Pilihanraya Kajang. Longkang Pemikiran Reviewed by BANkami Blog on March 12, 2014 Rating: 5

9 comments:

  1. hahahahahaha... geng doraemon dah kluar poket

    ReplyDelete
  2. DIA MAI DAHHHHHHHHHHHHH...

    ReplyDelete
  3. muafakat membawa berkat.. hahahaha... yang penting teropong BN

    ReplyDelete
  4. nampak gaya macam geng mat rempit squad pokololo!
    Tou tak dalam pilihanraya yang perlu hujah dan penerangan polisi dan program,bukan tarian pun

    ReplyDelete
  5. Kan baik mrk brdoa utk semua penumpang pesawat MH370 tu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa sembang kencang dlm tv jer

      Delete
  6. baiik buat tarian poco-poco

    ReplyDelete
  7. gila apajadahnye puak2 tak btamadun ni... patut kata negara bak maju tapi pemikiran mcm sakai... nok plraya ke nok tunjuk kuat... mcm kat afrika laaa

    ReplyDelete

Powered by Blogger.