BAN Hiburan - Lindsay Lohan Dedahkan Aktor Lelaki Yang Pernah Di Tiduri

Damn it... Tu la pemikiran artis barat.. Selamba derkk jer announce and bangga dengan lelaki yang pernah ditiduri.. Maksiat dijadikan sandaran utama untuk popular.. Perkara yang dikutuk semua agama, dijadikan perkara biasa... Aku bukan ustaz, tapi bila tengok kes macam ni. Dengan gaya kehidupan bebas di malaysia hari ini.. Tak mustahil perkara ni boleh terjadi jika pihak berkuasa tidak mengambil tindakan tegas.. Menekankan prinsip keagamaan sebagai pedoman hidup.. Cerita meleis dalam TV sekarang ni pun, bab cintan cintun.. Dan slowly mengikut skrip cerita mat salleh.. Penapisan..... its all weirdoo!! Jelek!


Pelakon Lindsay Lohan yang bakat lakonannya mula dicungkil sejak dari usia kanak-kanak lagi, membuat pengakuan berani apabila mendedahkan nama sebilangan besar jejaka popular Hollywood yang pernah menidurinya satu ketika dulu.

Antara yang ada dalam senarai nama tersebut ialah mendiang Heath Ledger, Adam Levine, Orlando Bloom, Ashton Kutcher, Zac Efron dan Benicio Del Toro.

Lindsay yang popular dengan filem Mean Girls walau bagaimanapun hanya mendedahkan sedikit sahaja senarai nama tersebut kerana kebanyakan lelaki yang pernah menidurinya kini sudah berkeluarga.

Lindsay sebelum ini pernah terlibat dengan banyak kes jenayah antaranya penggunaan dadah dan alkohol sehingga memaksanya memasuki pusat pemulihan sebanyak enam

Info Asal : PenPatah

Post a Comment

2 Comments