• Politik Terkini

    Monday, February 4, 2013

    BAN Bangang ~ Kopi Dangdut Islamic Style

    Mari saksikan kopi dangdut versi islam. Dah puas duk pom pam nak berjuang demi bangsa dan agama. Sekarang masa liberal kan islam. Dangdut wif Lufya. Ni aku cakap, bila bangang tu, buat mcm mana pun, mesti terserlah bangang abadi mereka.

    Ko cakap ko berjuang demi agama, apa agama islam ada ajar ker joget dangdut dalam hadis or quran. Okey, ko akan guna alasan untuk bersuka ria. Apesal tak joget jer kat rumah depan suami. Alaaa, xsyok la macam tu. Abang dah boring tengok. kasih tonton orang lain laaa.

    Kalau isu maksiat berleluasa, bukan main dengan muka serius dan buat forum bincang isu remaja. Isu orang tua tak sedar diri taknak plak diketengahkan. Bapak Borek anak rintik. Tapi tulah dunia sekarang, si bangkai agama cuba berdiri menegakkan agama. Akhirnya liberal tertegak, semua agama jadi sama rata. Atas dasar demokrashit yang diperjuangkan.

    Nah ko layan sendiri la gambar dan video ni. Kalau tiba-tiba bernafsu, sah ko ni nafsu rakus yang tinggi. perlukan terapi ke gunung kinabalu bersama monyet.


    16 comments:

    1. aku gersang.

      fapfapfapfapfapfapfapfap
      fapfapfapfapfapfapfapfap
      fapfapfapfapfapfapfapfap
      fapfapfapfapfapfapfapfap

      ReplyDelete
    2. Replies
      1. tulah dunia harini..jgn slhkan anak buat maksiat.

        Delete
      2. tu da tahap nenek sape dah tu.. isk isk melatah kot tu, x de sape nak halang kot... kesian

        Delete
    3. Anjuran siapa lagi kalau bukan penuh kemaksiatan..UMNUUUUU

      ReplyDelete
    4. Siapa nk anak dia jadi bangang. undilah umno tahun depan. nanti artist playboy umno bawak masuk

      ReplyDelete
    5. mak oihh mak cik ni mcm xingt dunia ke ape?

      ReplyDelete
      Replies
      1. makcik cakap, dia gerak secara otomatis. dengar dangdut jer, terus badan xtahan.

        Delete
    6. Perasan n syok sendiri diorang2 ni.. semoga Allah ampunkn diorang..

      ReplyDelete
      Replies
      1. HARAP2 MACAM TU MAK HARAP

        #MAKANON RAGE

        Delete
    7. yaahh goyang buuu....nti masa kempen leh la jemput inul dtg...cam sh*t

      ReplyDelete
    8. GOYANG GERUDI MAKCIK.

      ReplyDelete