• Politik Terkini

    Sunday, April 7, 2013

    BAN Kota Bharu ~ Segelintir Gadis Lucah Kelantan Yang Bodoh.

    Oh Kebodohan apakah manusia sebegini. Mengaku melakukan seks seawal 17 tahun, memakai tudung dan membuat press statement kepada NST. Dan apakah NST dapat mencari solution ataupun NST cuba menyalahkan pentadbiran kelantan atas dasar politik. Dan jika benar perkara ini berlaku, NST wajib tampil dengan menyerahkan segala butiran pelajar tersebut kepada kerajaan kelantan supaya dapat membanteras perkara ini daripada berlanjutan seperti di KL, Labuan @ Sabah.

    Gaji yang rendah di kota bharu, dan ingin menyatakan kota bharu adalah negeri termiskin. Kalau aku compare antara terengganu dengan kelantan, Kelantan lebih maju dari segi infrastructure dan pendapatan. Ini adalah realiti.

    Jika ini adalah satu muslihat politik, maka umporno wajib mengambil tindakan ke atas semua negeri yang mana kadar pelacurannya lebih tinggi, terutama di bandar maju dalam malaysia. Tak perlu aku katakan, hanya mereka yang bangang bodoh saja tak tahu kehidupan dibandar maju.

    UMNO akan kalah di kelantan kerana isu ini.



    Info Asal : FB

    6 comments:

    1. aku bkn org kelantan, tp kwn aku org kelantan dan aku prnh tinggal kb beberapa tahun. apa yg media ckp tentng KB, semuanya adalah penipuan. kt sana aman damai, hr jumaat di khaskan tempat berniaga percuma kat tmpt tok guru mengajar.

      ReplyDelete
    2. ak rs pompuan ni awek BN, lepas tu yg duk layan dia macai BN, tu yg dia tau semua. aku syak dia buat projek kt bangunan umno. hahaha

      ReplyDelete
    3. Umno takdak menda lain nak pikiaq sek porno mgumpat fitnah.....mampuih la umno pru ni......mampuih.:-)

      ReplyDelete
    4. tala...taktik hancing la....puiHH!

      ReplyDelete
    5. PRU13 mapoh BN....mapoh UMporNO..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ReplyDelete
    6. aku rasa pompuan ni, kalau dtg KL dah jadi pelacur kelas HIV. kt KL gaji mahal, tapi kos hidup tinggi. NST pun sama bodoh dgn kerajaan UMPORNO

      ReplyDelete