• Politik Terkini

    Saturday, May 11, 2013

    BAN Desakan - Iklan UBAH Selepas #GE13 Yang Ostaz Ostazoh

    Selepas pru13, macam tohmaham keluar. Yang paling cepat sekali timbul isu perkauman yang digembar gembur oleh papagomo. macam gampang. Sekarang ni pun tak habis lagi duk sibuk bincang pasal cina taknak undi BN. Aku heran geng pencacai pemikiran ortodok ni. Dah orang taknak sokong, patut ko pergi turun padang, bukan bebal duk sebar rasicm.

    Tup tap, malam ni ada pula kes di terengganu, MB terengganu siap sound taknak bantu kawasan BN kalah. Adakah BN ni parti racism kepartisan yang sangat bodoh. Lagi kalah, lagi ko nak tunjuk kebaikan untuk orang lebih tertarik. Bukan semua tu penyokong PR, ada penyokong BN. BN juga patut terima hakikat, rakyat pantai timur semakin ramai menolak BN. Ko tanya la sesama sendiri, selama 53 tahun, negeri pantai timur, apa mereka dapat. Berapa juta company di pantai timur milik orang pantai timur.


    Info Asal : AhmadHumaizi

    5 comments:

    1. tiba2 aku insaf. blurp

      ReplyDelete
    2. patut buat iklan untuk mat said.

      ReplyDelete
    3. patut ini yg anwar buat manifesto. hahahaha

      ReplyDelete
    4. solat itu tiang agama, tak solat maka runtuhlah agama...

      ReplyDelete