• Politik Terkini

    Monday, May 13, 2013

    BAN GadisSeksi - Sketsa Bergambar Gadis HOT Menolak Menerima Cinta Lelaki Oren

    Setiap daripada kita konfem ada perasaan dan dapat laki hensem @ gadis cun melecun yang hot hottest. Tipu la kalau ko tak nak. Dari survey aku sendiri ke atas budak nerd pun, mereka gersang tengok pompuan seksi. Ni pula ko yang normal. Melainkan mati pucuk. Itu tak bleh kira. Out Of Service

    Lelaki gemuk atau pompuan gemuk dikatakan sangat tragis sadis untuk mendapatkan pasangan yang comel cun melecun sesegak pak pandir. Tapi yang aku heran, kenapa dari masa kecik, muda bergetah mereka tak jaga kesihatan sehingga habis kulit menggelebeh. Tak dinafikan ada yang lahir terus gemuk, tapi benda tu boleh dikawal dengan gaya hidup sihat tanpa lemak tepu.


    9 comments:

    1. Time gemuk, semua pompuan lari dan ckp busuk. bila hensem, pompuan senang je dapat.

      ReplyDelete
      Replies
      1. biase la.pompuan skrg suke tgk rupa dulu,kendian harta,lps tu baru Iman...agaknya?

        Delete
    2. first perempuan ni tengok adalah rupa...then duit...then kuasa...then bla bla bla hahaha

      - Admins blog 3 dalam 1
      http://blog3dalam1.blogspot.com/

      - Facebook fan page
      https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

      - Ping blog artikel @ Facebook
      https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

      ReplyDelete
    3. takpe, meh kat sini syg. abaing sedia menerima

      ReplyDelete
    4. Pompuan cantik mcm tu pn tolak. bengap betul laki ni. tak sedar diri. dulu gemok.

      ReplyDelete
    5. PERKARA NORMAL DLM KEHIDUPAN,SIAPA TAKNAK YG CANTIK DAN HENSEM KAN..TP KALAU CANTIK/HENSEM TP PERANGAI JAHAT BAIK X PAYAH..^_^

      ReplyDelete
    6. manusia...sapa yg x suka yg cantik / hensem??

      ReplyDelete
      Replies
      1. sy lebih memilih yg cute daripada comel. tak comel takpe, asalkan puteh gebu.

        Delete
    7. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete