• Politik Terkini

    Tuesday, May 14, 2013

    BAN Tidur - Zizan Maharaja Lawak Tidur Sebelah Elfira Loy Versi Imam Marah

    Siapa peminat zizan, harap ko jangan bunuh diri. Siapa pula peminat elfira loy, harap ko tidak cuba minum racun. Diminta juga ustaz ustazah tidak menonton peristiwa ini, berikutan terdapat unsur bukan muhrim yang boleh membuatkan ustaz ustazah terkejut tarik nafas tidak lega.

    Ini cuma gambar diaorang tidur dalam flight. Takde isu tidur di katil atau bergambar berahi pun. Maybe both of them terlalu penat. Kebetulan seat berdua sebelah. Tak tersedar punya pasal. Terlelap terlentok le. Agak-agak najib akan mengambil iktibar untuk mengasingkan tempat duduk lelaki dan wanita tak.


    Info Asal  : MazeerMohammad

    11 comments:

    1. awekkk akuuu!!!!!! sial ko zizan!

      ReplyDelete
    2. awek akuulah!!! bkn awek kau

      ReplyDelete
      Replies
      1. sejak bila ko ada awek? ko tu bangla. dtg sini bekerja je.

        Delete
      2. Bising betul siamese dua ekor ni.

        Delete
    3. ala tertido sebelah je pun. lagipun zizan tak secocok dgn elfira.

      ReplyDelete
    4. Tiba2 perasaan jeles mula membuak dlm hati aku. kenapa dulu aku menolak cinta elfira loy.

      ReplyDelete
    5. ayunya wajah elfira tengah tido..... teringin nak membelainya....mmmmmmm..

      ReplyDelete
    6. kiut betul awek aku tido. lama kita tidak berjumpa. oh elfira

      ReplyDelete
    7. Harap Anwar Ibrahim alert untuk asingkan penumpang perempuan dan lelaki dalam flight kalau dapat gulingkan kerajaan sedia ada dengan kekerasan..

      ReplyDelete
    8. aku doakan rosmah ambil alih penerbangan MAS dan AIR ASIA.

      ReplyDelete
    9. aku pun sama semoga tiap2 penerbangan bakal haji atau umrah lepas ni dihidangkan dulu video sumpah saiful supaya mereka dapat tahu di mana tempat yang paling afdal untuk menyuci dosa & bersumpah segala mak nenek.. habis video sumpah video DSAI utk kukuhkan cite.. pastu anak beranak & rakan taulan.. barulah bakal2 haji ni tak boring & mengeluh tempat duduk sempit & trpaksa brjam2 brtahan tu..

      ReplyDelete