• Politik Terkini

    Thursday, June 13, 2013

    BAN WAR - Zero MMX Motosikal Perang Dijual Pada Harga $9495

    US mula mencipta satu lagi kenderaan perang baru yang berkonsep tayar dua. Tanpa kunci, tanpa exhaust, tanpa bateri yang perlu ditukar, Zero MMX boleh bergerak lancar dengan soundless. Warna yang digunakan pula mitte black, dimana motor ini tidak akan kelihatan didalam gelap. Darken war. Walaupun Zero MX tidak akan dijual pada orang luar, tapi mereka akan menggunakan konsep yang terdapat pada MX ini untuk diimpliment pada motosikal yang akan dijual kepada rakyat biasa.

    Agak-agak najib akan gabungkan teknologi perodua, proton dan modenas tak untuk bangunkan kenderaan ketenteraan negara. PERTONNAS. #LOL


    Info Asal : RT

    7 comments:

    1. Sangat masyuppp. boleh bwk awek tgh2 malam. org xnampak.

      ReplyDelete
    2. mcm xkebal je aku tengok.

      ReplyDelete
      Replies
      1. ni bukan kereta kebal bro... lol dah nama moto..confirm guna untuk hantar barang ke...atau untuk intipan... or kejar2

        Senarai Blogger Malaysia Yang Cantik 2013
        http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/06/senarai-blogger-malaysia-yang-cantik.html

        Delete
    3. dia orang buat perang kita buat melaram haha

      ReplyDelete
    4. ni berdesup ats highway pon org x dgr / perasan ;-)

      ReplyDelete
    5. taklama lagi malaysia akan beli la ni. suka bang polis. penjenayah kena beware lepas ni. tiba2 muncul polis mcm cerita zoro.

      ReplyDelete
    6. kunci takde??? kena curi pun susah nak dpt balik...

      ReplyDelete