• Politik Terkini

    Monday, July 21, 2014

    BAN Automotif - Ni Ke Viva Terbaru 2014..

    Sekali tengok mesti korang akan ingat ni mungkin model terbaru myvi dari perodua.. Tapi ia sebenarnya model terbaru viva.. Seiras dengan Daihatsu Ayla.. Model ni takde lagi dipamerkan.. Cuma leaked picture.. So, pada yang duk berkira-kira nak beli kereta baru.. Keep calm dulu.. Nantikan harga yang akan diberitahu oleh perodua.. Tak tau samada perodua masih menggunakan nama viva.. Atau alya ditukar nama menjadi Ayvi, Takpun Ayva... tak pun Ayviva..


    (carlist)

    7 comments:

    1. bleh tahan segak bergaya

      ReplyDelete
    2. baru plan nk amik proton.. xjadi la mcm ni.

      ReplyDelete
    3. rs jam ni jg nk g trade in kete lama hehehe

      ReplyDelete
    4. kalau admin tak bagi tahu, gambar first tu saya ingat mitsubhisih lancer evo X tadi. rupanya kereta ketot tu.

      ReplyDelete
    5. atau pun nama ayoyo atau aiya.. sori, lawak je!

      ReplyDelete
    6. yang ni perodua kiki

      ReplyDelete