• Politik Terkini

    Monday, November 3, 2014

    BAN HIburan - Sempat Lagi Mekap Sebelum Beranak. Power Betul Rozita Che Wan

    Beberapa jam selepas beliau selamat melahirkan anak perempuan di sebuah hospital swasta di ibu negara, orang ramai mula bercerita tentang betapa comelnya anak sulung pasangan Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini — tidak kurang juga memuji penampilan aktress itu.

    Beberapa gambar yang tersebar sejak Sabtu lalu menunjukkan Rozita Che Wan yang kekal cantik walaupun baru sahaja bersalin dan ini menimbulkan kekaguman orang ramai akan kemampuan beliau untuk kekal dalam imej walaupun dalam keadaan begitu.

    Bercakap kepada Media Hiburan, beliau mengakui mengenakan solekan & bersiap ketika bersalin dan menganggap perkara itu biasa kerana pernah melakukannya sebelum ini.

    “Memang saya bersolek dan bersiap. Bukan sebab nak masuk TV, tapi ketika melahirkan dua anak sebelum ini pun saya buat perkara sama. Malah, kalau ke mana-mana sekali pun, saya pasti akan bersiap,” ujar Che Ta ketika ditemu bual Media Hiburan Online.

    “Saya memang nak bersalin normal. Malah doktor sendiri pun sarankan perkara sama sebab dua anak saya sebelum ini pun dilahirkan secara normal. Jadi tidak ada masalah untuk lakukan itu”

    “Lahir sahaja anak dan ketika melihat wajahnya, saya rasa bersyukur dan gembira. Impian untuk memiliki anak perempuan dimakbulkan,” ujarnya meluahkan rasa gembira.


    (rotikaya)

    10 comments:

    1. syabas rozita
      anda menjadi diri sendiri dan tidak terkongkong dgn adat melayu kuno yang pantang larangnya sebelum, semasa dan sesudah bersalin sangat tidak islamik...
      tidak salah untuk mempersiapkan diri semasa bersalin dan semasa berpantang
      yg penting nafsu dikawal...
      #amat menyampah melihat ibu2 melayu lepas bersalin wajah pucat lesi seolah2 sakit tenat walhal bersalin jer pun...pehal nak kelihatan mcm org sakit...

      ReplyDelete
      Replies
      1. hai.. ko dh kenape?

        Delete
      2. ustaz planet mano nih? islamik ke che ta ni dgn dedah aurat? kawal nafsu? pelik la dia nih.....hati2 tuan, soal agama jgn d buat main...ke liberal ko ni?..mak ko masa lahirkan ko dulu mcm mana? mak ko islamik ke x? ke mak ko lahirkan ko 10 tahun akan dtg? mesti dulu dlu jgk kan?????????????.....boleh boleh kawan, tp jgn byk sgt, bodo sikit2 sudah la...ni tempat org ramai ni agak2 la nk tunjuk bodo tuh

        Delete
      3. yg ko anon nov4 butthurt sgt pehal?

        Delete
    2. cantiknya che ta...

      ReplyDelete
    3. Saya bersalin dulu cuma fikir anak yg dilahirkan selamat je. Perbanyakkan membaca ayat2 suci tu lebih afdal.

      ReplyDelete
    4. Che Ta memang cantik, memang bergaya wlau dlm apa keadaan sekalipun. Esok saat nak berdepan dgn malaikat maut pun masih sempat bersolek dulu ya Che Ta....

      ReplyDelete
      Replies
      1. ala tak payah kt org la.. ko dh ready ker

        Delete
    5. Final amendments to US Commerce Department data released on cheap jordans the 23rd, the third quarter of this uggs outlet year, wholesale jordan shoes US real GDP grew at an annual rate of 5%, higher christian louboutin than the previous estimate of 3.9 percent. This Cheap Louis Vuitton Handbags is the fastest since the christian louboutin shoes third quarter of 2003 the growth rate of Christian Louboutin Daffodile the US economy over the same period of history, much higher than cheap nike jordan shoes generally expected by scientists previously.Analysis Bags Louis Vuitton of Three-quarter US economic growth christian louboutin remise 50% reasons, first by pulling a strong personal and business consumer spending. uggs on sale The Discount Louis Vuitton third quarter of this Air Jordan 11 Gamma Blue year, discount christian louboutin US consumer spending grew at an annual ugg australia rate of 3.2%, the most since the ugg pas cher fourth discount nike jordans quarter of 2013 the fastest. Second, third-quarter US corporate fixed investment grew by 8.9%.The second quarter of ugg boots 2014 the US Discount LV Handbags economy grew at an annual rate of 4.6%. Affected by cold weather in the first quarter of the US economy declined at an annual rate of 2.1%. Economists expect the pace of the US ugg economy in the fourth quarter Christian Louboutin Bois Dore of Cheap LV Handbags this cheap christian louboutin year has slowed, expected annual rate of growth of ugg soldes around 2.5%.

      ReplyDelete