• Politik Terkini

    Tuesday, April 12, 2016

    Cabar Setan DAP Ramasamy Palanisamy Berdebat Dengan Zakir Naik


    Kecoh satu malaysia sebab forum zakir naik di sekat. Disekat pulak oleh IGP islam. Ditambah pulak malaysia ni dikatakan negara islam oleh geng dedak umno. Persoalan timbul, kenapa perlu disekat. Semua orang tahu forum zakir naik merujuk kepada hujah fakta dan sesiapa yang tidak berpuashati boleh menyoal secara terbuka dan akan dijawab spontan oleh zakir naik dengan penuh berhemah dan tidak pernah ada kontroversi teruk!

    Siapa Ramasamy nak menuduh zakir naik sebagai setan. Jika setan ramasamy ni merasakan dirinya dah terlebih banyak ilmu. Turun dan berdebat kenapa dia tidak berpuashati dengan zakir naik. Nak jugak kami tengok pemimpin DAP yang kata bagus macam bangkai ni berdebat.

    sembrono

    3 comments:

    1. Ajak la skali khalifah penang LIM GUAN ENG! hahahahahaha

      ReplyDelete
    2. Nak besarkan isu jer ni.

      ReplyDelete
    3. Memang la ini perkara BESAR. Si Hindu Ramasamy ini boleh dengan senang2 dan berani melabelkan seorang pendakwah Islam sebagai 'setan'. Hikmah dari episod ini adalah ia membuka mata umat Islam dan orang-orang Melayu betapa biadapnya pemimpin DAP terhadap Islam. Memang selama ini pun kepimpinan DAP terang-terang anti Islam. Itu pun DAP belum lagi memerintah negara. Celaka lah kepada mereka-mereka yang menyokong DAP laknattullah ini..

      ReplyDelete