• Politik Terkini

    Monday, May 1, 2017

    PRU14 - Undi PAS Hanya Membazir?

    PH nak lawan UMNO. Pas pula nak lawan PH yang nak lawan UMNO. Jika Pas anggap PH lebih bahaya drp UMNO, maka Pas adalah UMNO.
    .
    Pas masuk PRU bukannya nak menang, PH pula masuk PRU nak menang dan nak tawan Putrajaya.
    .
    Bila Pas yg tak mahu menang tapi nak bertanding di kerusi PH yg nak tawan Putrajaya, maknanya Pas hanya mahu kacau kerusi yg PH nak menang utk tawan Putrajaya.
    .
    Bila Pas yang tak nak menang kacau kerusi PH yang nak menang, ertinya mahu mengekalkan UMNO yang jadi pengkhianat kepada agama, bangsa dan negara!
    .
    Bila tindakan Pas itu tidak disedari ahlinya yang taat membuta tuli, boleh mengekalkan UMNO yang memerintah, ertinya  Pas satu masa nanti juga akan dianggap pengkhianat kepada Agama, Bangsa dan Negara.
    .
    Ust Zul hilmei Mohamad Rohani
    Asatizah Amanah Johor.

    8 comments:

    1. Masalahnya PH lagi teruk dari BN.

      ReplyDelete
    2. BN dah perintah hampir 60 tahun. Tanah/Bangsa Melayu tergadai... Islam ketinggalan... RUU termengah2 nak diluluskan.

      PH tak pernah(dihalang dengan tipu daya) diberi peluang memerintah.

      PH lagi teruk? Betul otak b....l

      ReplyDelete
    3. Teruk sangat peel perangai pemimpin PH, takkan rakyat boleh pejam mata dengan dosa2 rasuah dan kerosakan akhlak yang mereka lakukan, kalau sokong PH jugak memang betul la otak b...!

      ReplyDelete
      Replies
      1. BN kira takde rasuah ker.

        Delete
      2. Bukan BN yang dicadangkan, PAS lah satu-satunya parti yang berintegriti dan bermoral, inilah penyelesaiaannya.

        Delete
    4. Admin kata undi PAS membazir, hakikatnya PAS lah satu-satunya parti kat Malaysia ni yang mempunyai jemaah muslim dan ada imamnya tanpa dipengaruhi oleh kafir.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Masalahnya PAS tak mampu penuhkan kerusi PARLIMEN. Mcm mana nak ambil alih pemerintahan BN.

        Delete
      2. Semua melayu islam bersatu atas satu matlamat, biar Islam yang MEMIMPIN bukannya Islam DIPIMPIN. Itu tujuan bertahalluf.

        Delete