Apa Masalah Nik Amar? Apa Jasa Dia Pada Kelantan?


Soalan mahathir persoal siapakah calon perdana menteri PAS nampaknya telah memanaskan bontot setiap pemimpin PAS yang sendiri keliru siapakah calon yang layak mengambil tampuk perdana menteri.

Paling sadis statement nik amar yang sentiasa menanam sifat membenci dan menunjukkan seolah dialah pemimpin islam sejati yang perlu dicontohi. Sebelum nik amar pertikaikan tun mahathir, eloklah nik amar menilik cermin, apakah jasanya pada kelantan. Mahathir secara terbuka menyatakan bersedia bertanggungjawab sekiranya terdapat perkara rasuah sepanjang 22 tahun pentadbirannya. Tetapi sehingga kini, tiada satu pun kesalahan boleh diletakkan ke atas mahathir.

Sumber : MeowPhone

Post a Comment

11 Comments

  1. Org tnya siapa calon pm pas

    Dia jawab tun pemain bola tua

    Mcmana nk memerintah... lain tnya lain jwb

    Tklayak masuk parlimen pasu bunga tua mcm ni

    Mcmla dia tu muda sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello semua,
      Nama saya Ahmad Asnul Brunei, saya menghubungi Firma Pinjaman Osman untuk pinjaman perniagaan berjumlah $ 250,000. Kemudian, saya diberitahu tentang langkah meluluskan jumlah pinjaman saya yang diminta, setelah mengambil risiko lagi kerana saya sangat terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan kepada kejutan saya yang paling besar, jumlah pinjaman telah dikreditkan ke akaun bank saya dalam 24 jam perbankan tanpa apa-apa tekanan mendapatkan pinjaman saya. Saya terkejut kerana saya pertama kali jatuh mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan sebarang jumlah pinjaman & anda berada di mana-mana negara, saya akan menasihatkan anda boleh menghubungi Firma Pinjaman Osman melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

      BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
      Nama pertama......
      Nama tengah.....
      2) Jantina: .........
      3) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: .........
      4) Tempoh Pinjaman: .........
      5) Negara: .........
      6) Alamat Rumah: .........
      7) Nombor Mudah Alih: .........
      8) Alamat e-mel ..........
      9) Pendapatan Bulanan: .....................
      10) Pekerjaan: ...........................
      11) Tapak yang anda buat di sini tentang kami .....................
      Terima kasih dan salam mesra.
      Derek E-mel osmanloanserves@gmail.com

      Delete
  2. Pak lebai-pak lebai.. Mereka rasa hebat bila dah hafal 30 juzuk al Quran.. Dan mereka pandang jahil org yg macam Tun M..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hafal al-Quran untuk memperbodoh orang lain bukannya dapat pahala, tetapi dapat DOSA.

      Delete
  3. NIK AMAR NI MEMANG CELOPAR DAN TIDAK CERDIK. MAIN BOLE MEMANGLAH PERLUKAN TENAGA MUDA. POLITIK LAIN. POLITIK BERKAITA DENGAN KEBIJAKSANAAN, BUKANNYA TENAGA FIZIKAL. KALAU ORANG KATA DIA TAK CERDIK DIA MARAH TETAPI ITULAH HAKIKATNYA.

    ReplyDelete
  4. Tu je la standard prmikiran pemimpin2 Pas...dangkal otak dan tindakan!

    ReplyDelete
  5. Jasa nik amar ialah sapu licin balak di kelantan

    ReplyDelete
  6. Org kelantan pun kelu lidah nk jawab jasa nik amar.. Hahaha

    ReplyDelete
  7. Yang amat pasti Nik Amar tak berani lansung nak hilang kan duit Negara sebanyak 35 Billion seperti yg MahaKUTTY dan kroni SIAL Haram Jadah buat kat Bank Negara dengan JUDI FOREX!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sgt tak faham isu 30B.. Ni mesti geng lebai.. Kahkahkah.. Kalau mahathir salah, kenapa tak tangkap. 30B tu masuk dlm akaun mahathir ker? Lebai sembang, pokok tumbang

      Delete